کد خبر: 160517

دانشجویان به لغو برنامه «علی مطهری» در دانشگاه شیراز اعتراض کردند +فیلم و عکس

با اینکه جمعیت زیادی در سالن منتظر حضور علی مطهری و سخنرانی وی بودند، اطلاع پیدا کردند که وی در دانشگاه حضور نخواهد یافت. دانشجویان در سالن با شعارهایی علیه «انجمن فرهنگ و سیاست» دعوت کننده علی مطهری از عدم برگزاری برنامه انتقاد کردند.

خبرنامه دانشجویان ایران: سخنرانی علی مطهری در دانشگاه شیراز لغو شد.

به گزارش خبرنگار «خبرنامه دانشجویان ایران» با اینکه جمعیت زیادی در سالن منتظر حضور علی مطهری و سخنرانی وی بودند، اطلاع پیدا کردند که وی در دانشگاه حضور نخواهد یافت.

گفته شده خودروی علی مطهری به دلیل اعتراضات مردمی به سوی کلانتری هدایت شده و مطهری ساعاتی را در کلانتری مانده است تا اینکه سخنرانی لغو شود.

دانشجویان حاضر در سالن در اعتراض به صحبت های دبیر انجمن فرهنگ و سیاست دانشگاه شیراز شعار های "آزادی دروغین همینه همینه"، " دروغگو درغگو" ، " دروغگو برو بیرون"، "انجمن صفوی رسوا باید گردد" ، "انجمن دروغگو همینه همینه" و "انجمن صفوی همینه همینه" سر دادند.

صفوی قائم مقام دانشگاه و از حامیان اصلی تشکل فرهنگ و سیاست است. پیشتر تشکل های دانشجویی دانشگاه شیراز دررابطه با حضور صفوی در برنامه ها هشدار داده بودند. در بخشی از این تذکر دانشجویان آمده است: «حضور آقای دکتر صفوی ، قائم مقام دانشگاه در جهت افزایش التهابات بوده و فضای متشنجی را بر سالن حاکم می نماید. بدیهی است که حضور ایشان در برنامه مورد اعتراض عموم دانشجویان واقع می گردد.» در ادامه فیلم و تصویر این مراسم آمده است:


دانلــــود