کد خبر: 160727

آیا حمله به مطهری نتیجه بده بستان در انتخاب وزیر کشور بود؟

خبرنامه دانشجویان ایران: سید محمد رضا اصنافی// 1. حمله به علی مطهری  به اندازه حمله به آن پیر کرمانی معترض به موسوی لاری و مرعشی زشت است

2. علی آقای مطهری باید می دانست که وقتی گاهی کف گرگی را لازم می داند خب ممکن است بعضی هم پیدا بشوند و گاهی گوجه، تخم مرغ و آجر را لازم بدانند!

3. علی مطهری : کسی از مسئولان امنیتی گفت ما احتمال این وضع را می‌دادیم... به رئیس جمهور محترم عرض می‌کنم فکری به حال استان فارس بکنند و البته نتیجه بده و بستان در معرفی وزیر کشور به مجلس بهتر از این نمی‌شود و این حوادث نتیجه آن تصمیم غلط است.

با ایشان موافقم که تجمع چندین نفر در فرودگاه و انتظار برای ورود علی مطهری نه تنها احتمال آگاهی مسولان امنیتی را تایید می کند بلکه آنقدر زمان محیا بوده که حتی مسولین انتظامی هم مطلع شوند و وارد ماجرا شوند.

اما در بخش دوم مطهری سعی کرده با وصل کرده خرده ریشه اصولگرایی وزیر کشور ماجرا را مثل همیشه گردن مخالفین خود  بیاندازد و جریان رسانه ای هم بلافاصله خط اتصال این اتفاق به جریان حزب الهی را می گیرد!

اما بد نیست چند نکته را بدانیم: استاندار کنونی فارس و رییس شورای تامین استان، معاون سیاسی امنیتی استاندار فارس و استاندارایلام در دولت اصلاحات است لطفا اقای مطهری بفرمایید دقیقا سر انتخاب استاندار فارس چه کسی به چه کسی بده بستان کرده؟!

فرماندار اصولگرای منصوب دولت تدبیر، دو ماه پیش برکنار و فردی اصلاح طلب جانشینش می شود. دیگر مسولین امنیتی استان را هم من توضیحی نمی دهم از چه جناحی منصوب شدند.
قضیه از سه احتمال خارج نیست:

اول: اهمالی صورت گرفته که در آن صورت باید خود آقای مطهری به عنوان مدافع و مبلغ آقای روحانی پاسخگوی عملکرد دولت پیر مردهای مورد حمایت خود باشند! بچه پرو بازی هم خوب حدی دارد آقای همیشه منتقد و طلبکار!
دوم: غرضی در کار است، که در این صورت هم باید به استفاده کنندگان ابزاری از آقای مطهری به دلیل استفاده چندکاره و حداکثری  از وسایل و عدم اسراف تبریک گفت!
سوم: مسولین اصلاح طلب استان در بده بستان های سیاسی خود به جریان های تندرو و احمق باج می دهند. که در این صورت باید پرسید که آیا هزینه وسط لحاف خوابیدن دولت آقای روحانی را هم باید حزب الهی ها بدهند !

 

مرتبط ها