کد خبر: 161163

کی روش بالاخره سرباز فراری را خط زد

خبرنامه دانشجویان ایران: کارلوس کی روش، حبیب گردانی را به عنوان جانشین پولادی در کنار هاشم بیگ زاده برای دو دیدار دوستانه با سوئد و شیلی دعوت کرده است.

همانطور که انتظار می رفت، در لیست تازه تیم ملی دیگر خبری از بازیکن-سربازها نخواهد بود. سرمربی پرتغالی تیم ملی ایران پیش از جام ملت های آسیا، با اصرار فراوان مهرداد پولادی و سروش رفیعی را به همراه تیم راهی استرالیا کرد و سرانجام جواز بازی آن ها برای تیمش را به دست آورد. واضح بود که این وضعیت موقتی خواهد بود و سروش و مهرداد، همانند دیگر بازیکنانی که به مشکل معافیت برخورده بودند، دیگر نمی توانسند در تیم ملی یا تیم های باشگاهی ایرانی توپ بزنند.

اخراج در دیدار با عراق، شاید آخرین بازی ملی مدافع چپ این روزهای باشگاه الشحانیه باشد. مهرداد پولادی چند ماه بعد از جامِ جهانیِ فوق العاده اش، در جام ملت های آسیا نیز چهره ای درخشان برای ایران بود اما سرانجام تورنمنت را با خاطره ای بسیار تلخ تمام کرد. او بعد از پایان جام به ایران بازنگشت و با باشگاه قطری قرارداد بست و قول داد که در زمان اتمام قراردادش، برای سپری کردن سربازی بازخواهد گشت. در پایان قرارداد فعلی، پولادی 30 ساله خواهد بود و به همین خاطر، این احتمال وجود دارد که او دیگر هیچگاه برای تیم ملی به میدان نرود.

کارلوس کی روش، حبیب گردانی را به عنوان جانشین پولادی در کنار هاشم بیگ زاده برای دو دیدار دوستانه با سوئد و شیلی دعوت کرده است. آقای مربی همچنان علاقه ای به دعوت از مهرداد جماعتی به تیم ملی نشان نمی دهد. بازیکنی که بدون تردید بهترین مدافع چپ این سال های لیگ برتر ایران بوده است.
 

مرتبط ها