کد خبر: 164459

زمان پایان مهلت انتخاب رشته دوره دکتری

خبرنامه دانشجویان ایران: مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور از مهلت انتخاب رشته دوره دکتری نیمه متمرکز سال ۹۴ تا فردا پنج‌شنبه ۳ اردیبهشت خبر داد.

حسین توکلی مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور در گفت‌وگو با فارس، اظهارداشت: از تعداد 164 هزار و 587 داوطلب حاضر در جلسه آزمون ورودی دوره دکترا (PHD) نیمه ‌متمرکز سال 94 تعداد 56 هزار و 740 داوطلب مجاز به انتخاب رشته شدند.

وی افزود: تمامی داوطلبان مجاز به انتخاب رشته ضرورت دارد از ساعت 18 روز دوشنبه 31 فروردین 94 به سایت سازمان سنجش مراجعه و ضمن دریافت دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی از سایت سازمان و مطالعه آن و اطلاعیه‌های منتشره این سازمان با رعایت تمامی ضوابط نسبت به انتخاب حداکثر 50 کدرشته محل از رشته امتحانی مربوط اقدام و کد رشته‌محل‌های انتخابی را تا پایان روز پنجشنبه 3 اردیبهشت 94 در فرم انتخاب رشته اینترنتی به ترتیب اولویت علاقه ثبت کنند.

توکلی تصریح کرد: تا ساعت 8 صبح امروز دوم اردیبهشت از تعداد 56 هزار و 704 داوطلب مجاز به انتخاب رشته تعداد 11 هزار و 900 داوطلب نسبت به انتخاب رشته اقدام کردند.

مشاورعالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور در پایان گفت: تمامی مجازین به انتخاب رشته که تاکنون برای انتخاب رشته اقدام نکرده‌اند توصیه می‌شود در مهلت باقیمانده در این خصوص اقدام کنند.

مرتبط ها