کد خبر: 166254

غبار روبی حرم مطهر حضرت معصومه(س) توسط دانشجویان +عکس

خبرنامه دانشجویان ایران: غبار روبی حرم مطهر حضرت معصومه (سلام الله علیها)  با حضور 100 نفر از دانشجویان خواهر و برادر  جهادی انجام شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج دانشجویی، مسئول سازندگی بسیج دانشجویی استان قم از غبار روبی حرم حضرت معصومه توسط جهادگران قمی خبر داد.

محمد عموعبدالهی گفت: غبار روبی حرم مطهر حضرت معصومه (سلام الله علیها)  با حضور 100 نفر از دانشجویان خواهر و برادر  جهادی انجام شد.

مسئول سازندگی بسیج دانشجویی استان قم  گفت:برنامه واحد سازندگی بسیج دانشجویی برای دانشجویان طبق فرمایشات مقام معظم رهبری به سه بخش اساسی تقسیم می شود؛ تحصیل، تهذیب و ورزش ، که فعالیت های ما نیز برای تحقق این امر در بین دانشجویان می باشد

وی افزود: در زمینه تحصیل دانشجویان جهادی که معدل بالایی دارند و از لحاظ علمی وضعیت مناسبی را داشته باشند مورد تشویق قرارد داده و از آنها در مراسمی تقدیر به عمل آورده ایم. در زمینه ورزش نیز مسابقات ورزشی را برای آنها تدارک دیده ایم .

عموعبدالهی ادامه داد: در زمینه تهذیب نیز اصل اردوهای جهادی حول این موضوع می چرخد و اساسا یکی از آثار اردوهای جهادی برای دانشجویان همین تهذیب و خودسازی است که در این اردوها اتفاق می افتد. در همین راستا برنامه های دیگری برای دانشجویان در نظر گرفته می شود تا در طول سال و خارج از بازه های زمانی مشخص که در اردو هستند ، تداوم همکاری و انسجام دانشجویان حفظ شود.

وی گفت: یکی از این برنامه های تداوم ، برنامه غبار روبی حرم مطهر حضرت معصومه (سلام الله علیها) بود که بالغ بر 100 نفر از دانشجویان خواهر و برادر به همراه برخی از خانواده هایشان در این مراسم معنوی شرکت کردند که مورد استقبال  خوبی قرار گرفت. 

مرتبط ها