کد خبر: 166330

موضوع مورد بررسی امروز برنامه «حذف و اضافه»

خبرنامه دانشجویان ایران: «حذف و اضافه» در سی  و هفتمین قسمت خود به دنبال برگزاری انتخابات شورای دانشجویی نظارت بر نشریات دانشجویی کشور و اعتراضات متعدد به این انتخابات، به بحث و بررسی شیوه اجرای آن می پردازد.

به گزارش فارس، برنامه تلویزیونی «حذف و اضافه» در سی  و هفتمین قسمت خود به دنبال برگزاری انتخابات شورای دانشجویی نظارت بر نشریات دانشجویی کشور و اعتراضات متعدد به این انتخابات، به بحث و بررسی شیوه اجرای آن می پردازد.

این برنامه که امروز چهارشنبه 23 اردیبهشت ماه از ساعت 19 به طور زنده از شبکه سه سیما به روی آنتن می‌رود، در بخش اول خود با حضور مسئولین وزارت علوم به پیگیری انتقادات وارده بر روند انتخابات شورای هیأت نظارت بر نشریات دانشجویی خواهد پرداخت.

«حذف و اضافه» همچنین در بخش دوم خود با حضور سعدالله نصیری، معاون حقوقی و امور مجلس وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به بررسی دو بحث آموزشی می پردازد. در بحث نخست، به بررسی لایحه مقابله با تقلب در تدوین پایان‌نامه دانشگاهی خواهد پرداخت و در ادامه به مسئله ادغام دانشگاه علوم اقتصادی در دانشگاه خوارزمی می پردازد.

برنامه تلویزیونی «حذف و اضافه» کاری از شبکه سه سیما است که به مؤلفه‌های دانشگاه طراز انقلاب اسلامی و بررسی مسائل و مشکلات دانشجویان و دانشگاه‌ها می‌پردازد.

مرتبط ها