کد خبر: 167042

«کوی محبت» از کربلا روی آنتن می‌رود

خبرنامه دانشجویان ایران: برنامه «کوی محبت» به مناسبت فرارسیدن اعیاد شعبانیه از کربلای معلی به روی آنتن می‌رود.

به گزارش ایسنا، این برنامه به مناسبت اعیاد شعبانیه و آغاز دهه مهدویت، از 31 اردیبهشت ماه تا دوم خرداد از کربلای معلی روی آنتن شبکه دو می‌رود.

«کوی محبت» به تهیه‌کنندگی و اجرای سید مصطفی موسوی تلاش می‌کند تا شور، شعور و شیفتگی عاشقان اهل بیت (ع) به مناسبت ولادت امام حسین(ع)، حضرت ابوالفضل‌العباس (ع) و امام سجاد (ع) را از کربلای معلی روی آنتن بفرستد.

تهیه‌کننده برنامه «کوی نشاط» اعلام کرد:این برنامه که با حضور حجت الاسلام کازرونی و حجت‌الاسلام ماندگاری پخش می‌شود، در قالب پرونده «طرح اهل بیت (ع) برای فردای بشریت» به سبک زندگی امام حسین (ع) می‌پردازد.

وی افزود: پخش گزارش‌های مردمی از حال و هوای زائران حسینی(ع) و همچنین مناسک خاص اعیاد شعبانیه مثل گل آرایی حرم امام حسین(ع) و... از دیگر بخش‌های این برنامه مذهبی خواهد بود.

موسوی همچنین اعلام کرد: «کوی محبت» از 31 اردیبهشت ماه تادوم خرداد به ترتیب در ساعت­‌های 18 و 45 دقیقه، 21 و 15 دقیقه و 19 و 15 دقیقه روی آنتن می‌رود.

به گفته موسوی این برنامه در بخش دیگری به فعالیت ستاد بازسازی عتبات عالیات در عراق می‌پردازد.

وی تصریح کرد: بررسی اوضاع منطقه جوامع اسلامی به ویژه یمن از موضوعات دیگری‌ است که در برنامه «کوی محبت» به آن پرداخته می‌شود.

این تهیه‌کننده گفت: اعیاد شعبانیه فرصت مناسبی است که در آن به برکات وجود اهل بیت (ع) به ویژه امام حسین (ع) پرداخته و شور و شعف زائران پس از زیارت را به نمایش بگذاریم.

به گزارش ایسنا، برنامه «کوی محبت» به سفارش گروه اجتماعی شبکه دو تولید می‌شود و تلاش دارد تا گوشه‌ای از ارادت شیفتگان اهل بیت (ع) را به تصویر بکشد.