کد خبر: 168898

طلایی شهردار اصفهان می شود؟

نایب رئیس شورای شهر تهران با رد شایعات مربوط به مطرح شدن نامش به عنوان یکی از گزینه‌های تصدی شهرداری شهر اصفهان گفت: برنامه‌ای برای حضور در اصفهان و تصدی سمت شهردار و یا مسئولیت دیگری در این شهر ندارم.

خبرنامه دانشجویان ایران: نایب رئیس شورای شهر تهران با رد شایعات مربوط به مطرح شدن نامش به عنوان یکی از گزینه‌های تصدی شهرداری شهر اصفهان گفت: برنامه‌ای برای حضور در اصفهان و تصدی سمت شهردار و یا مسئولیت دیگری در این شهر ندارم.

مرتضی طلایی نایب رئیس شورای شهر تهران با رد شایعات مربوط به مطرح شدن نامش به عنوان یکی از گزینه‌های تصدی شهرداری شهر اصفهان اظهار داشت: برنامه‌ای برای حضور در شهرداری اصفهان ندارم و تا پایان دوره چهارم شورای اسلامی شهر تهران، به رأی مردم احترام می‌گذارم و در خدمت مردم تهران هستم.

طلایی در واکنش به موضوع برکناری شهردار اصفهان توسط شورای اسلامی این شهر گفت: اینکه شورای شهر از حق قانونی خود برای برکناری شهردار استفاده کرده، اتفاق عجیب و پیچیده‌ای نیست. وقتی قانون برای نهاد شورا این حق را قائل شده پس این برکناری و استیضاح اتفاق غیر معمول و عجیبی نیست و شورا از حق قانونی خود استفاده کرده است.

فارس

مرتبط ها