کد خبر: 169363

در دانشگاه بجنورد صورت گرفت؛

تحصن دانشجویان با عنوان «به استکبار باج نمی دهیم» +عکس

عصر امروز پنج شنبه 21 خردادماه حدود 100 نفر از دانشجویان دانشگاه بجنورد با حضور در نمازخانه این دانشگاه اعلام کردند که در خصوص تقویت مواضع تیم مذاکره کننده هسته ای و با عنوان «به استکبار باج نمی دهیم» تحصن کرده اند.

خبرنامه دانشجویان ایران: عصر امروز پنج شنبه 21 خردادماه حدود 100 نفر از دانشجویان دانشگاه بجنورد با حضور در نمازخانه این دانشگاه اعلام کردند که در خصوص تقویت مواضع تیم مذاکره کننده هسته ای و با عنوان «به استکبار باج نمی دهیم» تحصن کرده اند.

به گزارش خبرنگار «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ در ادامه این تحصن برخی از مسئولان دانشگاه بجنورد با حضور در جمع دانشجویان خواستار پایان دادن به این تحصن و دعوت آنها به برگزاری جلسات نقد و آزاداندیشی پیرامون این موضوع شدند که با مخالفت دانشجویان متحصن مواجه شد.

خبر تکمیلی:: دانشجویان متحصن در عصر روز جمعه 22 خردادماه با قرائت بیانیه ای و حضور در امامزاده سید عباس(ع) جهت اقامه نماز مغرب و عشاء به تحصن خود پایان دادند.

در بخشی از بیانیه پایانی این دانشجویان آمده است: "این تحصن دانشجویی در حمایت از مواضع تیم مذاکره کننده هسته ای است و عزیزان مذاکره کننده می بایست از این قبیل حرکت ها بعنوان یک فرصت جهت انجام توافق خوب استفاده کنند. شعار این تحصن«به استکبار باج نمی دهیم» است و اصلا ارتباطی با حضور دولت در استان خراسان شمالی ندارد و تاکید بر این نکته لازم است که بدون شک در دفاع از حقوق حقه ملت نمی توانیم دست روی دست بگذاریم".

مرتبط ها