خبرنامه دانشجویان ایران: شنبه 23 خرداد رئیس سازمان پدافند غیر عامل کشوراعلام کرد:مسئولینی که اطلاعات طبقه بندی شده دارند مجاز نیستند از گوشیهای هوشمنداستفاده کنند.
عکس زیر متعلق به جلسه هیئت دولت امروز است که گوشی هوشمندی در دست وزیر کشور است.
خبرنامه دانشجویان ایران: شنبه 23 خرداد رئیس سازمان پدافند غیر عامل کشوراعلام کرد:مسئولینی که اطلاعات طبقه بندی شده دارند مجاز نیستند از گوشیهای هوشمنداستفاده کنند.
عکس زیر متعلق به جلسه هیئت دولت امروز است که گوشی هوشمندی در دست وزیر کشور است.