کد خبر: 170697

زورگیری یک ‌دانشجو از زن جوان در متروی انقلاب

خبرنامه دانشجویان ایران: عامل زورگیری از یک زن در مترو، ‌دانشجوی کارشناسی ارشد بود که به‌خاطر بیکاری نقشه خلاف به سرش زد.

به گزارش همشهری، این پسرجوان روز یکشنبه در متروی انقلاب وقتی زن جوانی را کنار دستگاه خودپرداز دید به سمت وی رفت. زن جوان مشغول برداشت پول از حسابش بود که یکدفعه پسر جوان چاقویی از جیبش در آورد و روی پهلوی وی گذاشت. او با تهدید از زن جوان خواست تا 200هزار تومان پول برای وی برداشت کند، اما خبرنداشت که پلیس مترو وی را زیرنظر داشته و متوجه نیت مجرمانه‌اش شده است. همزمان مأمور پلیس با اقدام بموقع، پسرجوان را دستگیر کرد و به کلانتری انتقال داد.

جوان زورگیر روز گذشته وقتی برای انجام تحقیقات به شعبه چهارم بازپرسی دادسرای ناحیه 34تهران منتقل شد به قاضی عموزادگفت: من دانشجوی کارشناسی ارشد در یکی از دانشگاه‌های تهران هستم و خانواده‌ام در شهرستان زندگی می‌کنند. پدر و مادرم که هر دو کشاورز هستند با خشکسالی روبه‌رو شده و وضع مالی خوبی ندارند.

من هم برای تأمین مخارج دانشگاه در جست و جوی یک کار مناسب بودم اما پیدا نکردم تا اینکه روز حادثه وقتی زن جوانی را کنار دستگاه خودپرداز دیدم به سرم زد که با تهدید چاقو دست به زورگیری بزنم اما چون بار اولم بود گیر افتادم.این زورگیر تحصیل‌کرده برای انجام تحقیقات بیشتر در اختیار مأموران اداره آگاهی پایتخت قرار گرفت.

مرتبط ها