کد خبر: 171290

زمان پخش سریالی با حرکات رزمی ساعی

خبرنامه دانشجویان ایران: نویسنده سریال «آمین» گفت: طبق آخرین تصمیم‌گیری‌ها قرار بر این است تا اواخر شهریور و اوایل مهرماه پخش این سریال آغاز شود که منطبق با هفته نیروی انتظامی است.

به گزارش فارس، «زامیاد سعدوندیان» نویسنده سریال آمین در گفت‌وگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس گفت: در حال حاضر سریال «آمین» را آماده پخش دارم که تا جایی که در جریان هستم حدود 8 قسمت از آن تدوین شده و مراحل آهنگسازی، صداگذاری و اصلاح رنگ را سپری می‌کند.

وی ادامه داد: طبق آخرین شنیده‌هایم قرار بر این است تا اواخر شهریور و اوایل مهرماه پخش این سریال آغاز شود که منطبق با هفته نیروی انتظامی است.

سعدوندیان افزود: از ابتدا قرار بر این نبود که سریال بیست قسمتی باشد، اما به نقطه‌ای رسیدیم که حس کردیم قصه ما کشش و جذابیت خود را برای ادامه دادن دارد و به این دلیل فیلمنامه را ادامه دادیم.

وی درباره تغییر کارگردان‌های این سریال گفت: همراه با تیم تولید تا جایی که در توانمان بود سعی کردیم تا تغییر کارگردان‌ها در سریال به چشم نیاید و امیدوارم در مونتاژ نیز این موضوع حس نشود.
نویسنده سریال «مسیر انحرافی» بیان کرد: آمین یک ملودرام پلیسی است و بر همین اساس صحنه‌های اکشن بسیاری نیز دارد.

وی درباره حضور هادی ساعی به عنوان یکی از کاراکترهای اصلی سریال نیز گفت: حضور هادی ساعی بیشتر به خاطر توانایی‌های وی بود که  حرکات رزمی او جذابیت بالایی را نیز به سریال آمین بخشیده است چراکه اغلب بار اکشن بر دوش ساعی است.