کد خبر: 171898

جدول برگزاری مراسم شب‌های قدر در پنج دانشگاه تهران

مراسم احیای شب‌های قدر در روزهای 14 ،16 و 18 تیرماه در مساجد دانشگاه‌های تهران، صنعتی شریف، صنعتی امیرکبیر، علم و صنعت و امام صادق (ع) برگزار می‌شود، که در زیر جدول برنامه مساجد برخی از دانشگاه‌های تهران در لیالی قدر آمده است.

خبرنامه دانشجویان ایران: مراسم احیای شب‌های قدر امسال نیز با حضور عزاداران مولای متقیان در برخی از مساجد دانشگاه‌های تهران برگزار می‌شود.

به گزارش سرویس صنفی - آموزشی «خبرنامه دانشجویان ایران»، امسال نیز مساجد دانشگاه‌‌ها با وجود پایان یافتن امتحانات برخی از رشته‌های تحصیلی و تعطیلی دانشگاه با فرا رسیدن لیالی قدر  میزبان سوگواران و عزاداران  هستند.

مساجد دانشگاه‌‌ها در این شب‌ها با برگزاری ادعیه، مراسم عزاداری و احیا پذیرای دانشگاهیان، دانشجویان و عموم مردمی هستند که  این مساجد را برای برگزاری مراسم شب‌های قدر انتخاب کردند.

مراسم احیای شب‌های قدر در روزهای 14 ،16 و 18 تیرماه در مساجد دانشگاه‌های تهران، صنعتی شریف، صنعتی امیرکبیر، علم و صنعت و امام صادق (ع) برگزار می‌شود، که در زیر جدول برنامه مساجد برخی از دانشگاه‌های تهران در لیالی قدر آمده است:

دانشگاه ساعت شروع سخنران شب اول سخنران شب دوم سخنران شب سوم مداحان
دانشگاه امام صادق (ع) 22:30 حجت‌الاسلام و المسلمین رئیسی حجت‌الاسلام و المسلمین قرائتی حجت الاسلام و المسلمین صدیقی حجت‌السلام میرلوحی و مداحی توسط امیر عباسی

دانشگاه تهران

22:30 حجت الاسلام قمی حجت الاسلام قرائتی حجت الاسلام قرائتی مصطفی سماواتی

دانشگاه صنعتی شریف

22:30 حجت الاسلام قاسمیان حجت الاسلام قاسمیان حجت الاسلام قاسمیان حسن مرصعی و حاج احمد عباسی

دانشگاه امیرکبیر

22:30 حجت الاسلام زنجیرزن حسینی حجت الاسلام زنجیرزن حسینی حاج آقا علوی ***

دانشگاه علم و صنعت

23:30 حجت الاسلام و المسلمین کافی حجت الاسلام ابراهیمی نژاد حجت الاسلام بلندی ***

 

مرتبط ها