کد خبر: 172578

مقدمات راه‌آهن برقی تهران - مشهد فراهم شد

خبرنامه دانشجویان ایران: نماینده مردم سمنان، مهدی‌شهر و سرخه در مجلس گفت: مقدمات اولیه راه‌آهن برقی تهران - مشهد فراهم شده است.

علیرضا خسروی امروز در گفت‌وگو با فارس ضمن بیان اینکه مقدمات اولیه راه‌آهن برقی تهران - مشهد فراهم شده است، اظهار کرد: سوزن‌های خطوط ریلی راه‌آهن در این منطقه در حال تعویض است.

نماینده مردم سمنان، مهدی‌شهر و سرخه در مجلس افزود: ایستگاه راه آهن سمنان به‌عنوان ایستگاه مرکز استان باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد و از امکانات رفاهی ویژه‌ای برخوردار باشد.

وی ادامه داد: مسیر راه‌آهن تهران - مشهد از اولویت‌ها و خصوصیات ویژه‌ای برخوردار است که باید به‌عنوان یک ظرفیت از آن استفاده بهینه شود.

خسروی همچنین گفت: باید مسئولان استان سمنان در تلاش باشند تا مشکلات مسافران را رفع کنند و همچنین نمازخانه، سرویس‌های بهداشتی و... را به بهترین نحو برای زائران و مسافران آماده کنند.

نماینده مردم سمنان، مهدی‌شهر و سرخه در مجلس تصریح کرد: باید تلاش کنیم تا بتوانیم سهمیه مسافر را در حوزه ریلی در استان سمنان افزایش دهیم.

وی اظهار کرد: مسیر راه‌آهن در استان سمنان به‌عنوان مسیر ترانزیت نیز مطرح است که باید از این موضوع نهایت استفاده را ببریم و از تمام ظرفیت‌های راه‌آهن این استان به‌خوبی بهره‌برداری کنیم.

خسروی ادامه داد: مطالعه راه‌آهن سمنان به دوآب، یزد، اردکان و... در حال انجام است تا بتوانیم با کوتاه کردن مسیر از ظرفیت راه‌آهن به‌خوبی استفاده کنیم.

نماینده مردم سمنان، مهدی‌شهر و سرخه در مجلس افزود: امیدواریم با راه‌اندازی راه‌آهن برقی تهران - مشهد بتوانیم در مسیر پیشرفت استان سمنان قدمی مؤثر برداریم.

مرتبط ها