خبرنامه دانشجویان ایران: سرمربی تیم امید کشورمان از سمتش استعفا کرد.
به گزارش تسنیم، پس از قهرمانی تیم امید کشورمان در مسابقات غرب آسیا و پس از بازگشت این تیم به کشورمان، محمد خاکپور سرمربی تیم امید به پس از حضور این تیم در تهران از سمتش کنارهگیری کرد.
خاکپور در فرودگاه با بازیکنان خداحافظی کرد و محل را ترک کرد.
این حرکت باعث شد تا حبیب کاشانی هم ناراحت شود.