کد خبر: 188860

آغاز بازنگری دروس کارشناسی دانشگاه بوعلی سینا همدان

رئیس دانشگاه بوعلی سینا همدان گفت: فرآیند بازنگری دروس مقاطع کارشناسی این دانشگاه آغاز شده و تاپایان سال جاری به اتمام می رسد.

خبرنامه دانشجویان ایران: رئیس دانشگاه بوعلی سینا همدان گفت: فرآیند بازنگری دروس مقاطع کارشناسی این دانشگاه آغاز شده و تاپایان سال جاری به اتمام می رسد.

منصور غلامی در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: دانشگاه بوعلی سینا در راستای برنامه راهبردی خود درحال بازنگری محتوا و سرفصل های دروس مقاطع کارشناسی خود است تا این دروس متناسب با نیاز جامعه قرار گیرند.

وی افزود: فرآیند بازنگری سرفصل های دروس مقاطع کارشناسی این دانشگاه توسط کارگروه های تخصصی آغاز شده و تا پایان سال جاری به اتمام می رسد که اولویت بازنگری ها در رشته های علوم انسانی، فنی و مهندسی و کشاورزی است.

رئیس دانشگاه بوعلی سینا خاطرنشان کرد: درحال حاضر بیشتر مشکل عدم تطابق دروس دانشگاه با نیازهای جامعه مربوط به دوره های کارشناسی است چراکه فارغ التحصیلان این دوره ها در زمینه اشتغال ضعف دارند.

غلامی بیان داشت: دروس دوره های تحصیلات تکمیلی در زمینه اشتغال فارغ التحصیلان با مشکل کم تری مواجه هستند زیرا این دوره ها تخصصی هستند.

مرتبط ها