کد خبر: 1937

جوانفکر معاون می شود

معاون مطبوعاتی وزارت ارشاد که پیش از این گزینه هایی چون فضایلی مدیر عامل سابق خبرگزاری فارس برای تصدی آن مطرح بود رایزنی های پشت پرده بسیاری در کار است تا علی اکبر جوانفکر مشاور مطبوعاتی رئیس جمهور به این سمت منصوب شود .

خبرنامه دانشجویان ایران:تکلیف معاون مطبوعاتی وزارت ارشاد که همواره یکی ازحساس ترین و جنجالی ترین معاونت های وزارتخانه بوده است در حال نهایی شدن است .

به گزارش«خبرنامه دانشجویان ایران»به نقل ازجهان، معاون مطبوعاتی وزارت ارشاد که پیش از این گزینه هایی چون فضایلی مدیر عامل سابق خبرگزاری فارس برای تصدی آن مطرح بود رایزنی های پشت پرده بسیاری در کار است تا علی اکبر جوانفکر مشاور مطبوعاتی رئیس جمهور به این سمت منصوب شود .

جوانفکر که به خاطر اظهارنظر های جنجالی و مواضع خود همواره انتقادات مافوق مخالف بسیاری را برانگیخته است با روی کار آمدن دولت دهم بعنوان جدی ترین رقیب بهداد در خبرگزاری ایرنا مطرح شد ،اما این روزها علی رغم بی میلی مقامات ارشد وزارت ارشاد تلاشهای بیرونی بسیاری از سوی مدیران غیر ارشادی و دوستان جوانفکر صورت می گیرد تا سکان نظارت و عالی ترین مقام اجرایی مطبوعاتی کشور به جوانفکر سپرده شود.