کد خبر: 194987

مراسم هفتم آیت الله طبسی در حرم رضوی

مراسم هفتمین روز درگذشت عالم ربانی مرحوم آیت الله واعظ طبسی پنجشنبه بیستم اسفند ماه در حسینیه و کتابخانه امام رضا(ع) برگزار می شود.

خبرنامه دانشجویان ایران: مراسم هفتمین روز درگذشت عالم ربانی مرحوم آیت الله واعظ طبسی پنجشنبه بیستم اسفند ماه در حسینیه و کتابخانه امام رضا(ع) برگزار می شود.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از آستان قدس رضوی، معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی گفت: در هفتمین روز درگذشت عالم ربانی، فقیه مجاهد، حضرت آیت الله واعظ طبسی مراسم بزرگداشتی در روز پنجشنبه ۲۰ اسفندماه سال جاری پس از اقامه نماز مغرب و عشاء برگزار می شود.

حجت الاسلام و المسلمین سید جلال حسینی افزود: در این مراسم پس از تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید، توسط  مهدی تقی‌پور قاری برجسته کشوری، زیارت حضرت فاطمه زهرا(س) قرائت می شود و در ادامه این مراسم، حجت الاسلام و المسلمین حسینی قمی به ایراد سخن می پردازد.

وی همچنین بیان کرد: در ساعت ۱۶همین روز مراسم ویژه ای با حضور مهندس مهدی عزیزیان؛ قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی، فرزندان آن فقید سعید، خدام بارگاه منور رضوی، مسئولان ارشد استان، علما، فضلا، طلاب و زائران و مجاوران در حرم مطهر رضوی برگزار می شود.

معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی، ابراز کرد: این مراسم در صحن آزادی حرم مطهر رضوی با قرائت فاتحه و ذکر توسل به اهل بیت عصمت و طهارت(ع) برگزار می شود و برای علو درجات آن فقیه سعید دعا خواهیم کرد.

مرتبط ها