کد خبر: 196118

حاشیه‌های «دور همی» ادامه دارد؛

کنایه سیاسی مهران مدیری به زیرآب‌زنی دولت فعلی و قبلی +فیلم

مهران مدیری که در تازه ترین اثر خود، چالش های اجتماعی و فرهنگی را سوژه خود قرار داده است، در برنامه شب گذشته «دورهمی» دست به کنایه های سیاسی زد. وی در پایان این برنامه که با موضوع «زیرآبزنی» از شبکه نسیم پخش شد، زیر آبزنی دولت های فعلی برای دولت های قبلی درباره مسائل اقتصادی اعم از بیکاری، اشتغال، گرانی، تورم را سوژه حرف های پایانی خود قرار داد.

خبرنامه دانشجویان ایران: زیرآبزنی سیاسی، یکی از سوژه های برنامه شب گذشته «دورهمی بود.»

به گزارش خبرنگار «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ مهران مدیری که در تازه ترین اثر خود، چالش های اجتماعی و فرهنگی را سوژه خود قرار داده است، در برنامه شب گذشته «دورهمی» دست به کنایه های سیاسی زد.

وی در پایان این برنامه که با موضوع «زیرآبزنی» از شبکه نسیم پخش شد، زیر آبزنی دولت های فعلی برای دولت های قبلی درباره مسائل اقتصادی اعم از بیکاری، اشتغال، گرانی، تورم را سوژه حرف های پایانی خود قرار داد.

کنایه سیاسی مهران مدیری به زیرآب زنی دولت فعلی و قبلی


دانلــود

این اظهارات مدیری در حالی است که نقدهای اساسی به این برنامه درباره شباهت دورهمی با یک برنامه هندی شده است.(اینجـــا)

خاطر نشان می شود «دورهمی» که برای شب‌های آخر هفته‌ها تدارک دیده شده، از آغاز سال 1395 در جدول پخش قرار گرفت و مطابق با قرار قبلی، پنج‌ شب (شنبه تا چهارشنبه) در هفته برنامه «خندوانه» و پنجشنبه‌ها و جمعه‌ها برنامه «دورهمی» برای تماشاگران شبکه نسیم به نمایش در آمد.

در «دورهمی»، علاوه بر نقش آفرینی مهران مدیری، سیامک انصاری، شقایق دهقان، الیکا عبدالرزاقی، محمد نادری، مهران رنجبر و امیرمهدی ژوله حضور دارند.

مرتبط ها