کد خبر: 196301

در سی و هفتمین قسمت برنامه نبض دانشجو منتشر شد؛

نماینده انجمن‌های علمی: کسی که در مراسم 16 آذر سخنرانی کرد، نماینده ما نبود! +فیلم

در قسمت سی و هفتم برنامه "نبض دانشجو"، که قبل از آغاز سال جدید برروی آنتن شبکه خبر رفت، در بخشی از این برنامه در میزگرد تنی چند از نمایندگان انجمن های علمی به مسئله ای اشاره شد که پیش از این نیز خبرنامه دانشجویان ایران به افشاگری نسبت به آن پرداخته بود.

خبرنامه دانشجویان ایران: در قسمت سی و هفتم برنامه "نبض دانشجو"، که قبل از آغاز سال جدید برروی آنتن شبکه خبر رفت، در بخشی از این برنامه در میزگرد تنی چند از نمایندگان انجمن های علمی به مسئله ای اشاره شد که پیش از این نیز خبرنامه دانشجویان ایران به افشاگری نسبت به آن پرداخته بود.

به گزارش خبرنگار «خبرنامه دانشجویان ایران»، ماجرا از این قرار بود که، در برنامه 16 آذر سال 94، که با حضور رئیس جمهور برگزار شد، آرمان ذاکری به عنوان نماینده انجمن‌های علمی دانشجویان کشور در برابر رئیس جمهور سخنرانی کرد و این در حالی است که وی پیش‌تر عضو انجمن اسلامی دانشگاه بوده است. خبرنامه دانشجویان ایران در همان روزها با انتشار گزارشی به عنوان "گاف بزرگ وزارت علوم در جلسه 16 آذر رئیس جمهور" به بررسی ابعاد و پشت پرده این مسئله پرداخت، که نبض دانشجوی در آخرین برنامه خود ابعاد بیشتری را نمایان کرد.

اولین مسابقه تخم مرغ رنگی در دانشگاه امیرکبیر؛ همراه با چند زوج دانشجو در مشهد مقدس، سوژه تعداد روزهای تعطیلات نوروز و سوگواره شعر فاطمی از دیگر بخش های این قسمت نبض دانشجو بود.

 

ناگفته های جدید از حاشیه مراسم 16 آذر

دانلود

****
قسمت 37 نبض دانشجو

دانلــود

 

مرتبط ها