کد خبر: 197505

انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه تربیت مدرس نیز به سیف نشان صداقت داد

در پی سخنان شجاعانه و صادقانه دکتر سیف در خصوص اینکه برجام تا کنون هیچ دستاورد اقتصادی را برای ایران نداشته است، این انجمن به همراه نامه ای که متن آن در ذیل آمده است با تشکر و قدردانی از صداقت و شجاعت ایشان در بیان حقایق اصلی مسئله برجام نشان صادق ترین مدیر دولت تدبیر و امید را تقدیم ایشان کرد.

خبرنامه دانشجویان ایران: انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه تربیت مدرس به سیف نشان صداقت داد.

علی سلطانی وش دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه تربیت مدرس تهران در گفتگو با «خبرنامه دانشجویان ایران»، گفت:  در پی سخنان شجاعانه و صادقانه دکتر سیف در خصوص اینکه برجام تا کنون هیچ دستاورد اقتصادی را برای ایران نداشته است، این انجمن به همراه نامه ای که متن آن در ذیل آمده است با تشکر و قدردانی از صداقت و شجاعت ایشان در بیان حقایق اصلی مسئله برجام نشان صادق ترین مدیر دولت تدبیر و امید را تقدیم ایشان کرد.

متن کامل نامه بدین شرح است:

جناب آقای دکتر سیف
ریاست محترم بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران

ضمن عرض سلام و خسته نباشید؛ انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه تربیت مدرس تهران در پی سخنان شجاعانه و صادقانه جنابعالی در خصوص حقیقت اصلی برجام و نتایج واقعی و شفاف آن در اقتصاد ایران و اینکه برجام هیج دستاورد و نفع و سودی برایمان نداشته است، بر خود لازم می داند که از این سخنان صادقانه جنابعالی تقدیر و تشکر نموده و نشان صادق ترین مدیر دولت تدبیر و امید را تقدیم حضرتعالی کند. باشد که دیگر مدیران کشور نیز راه صداقت را در پیش گیرند.

و من الله توفیق
علی سلطانی وش
دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه تربیت مدرس تهران

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ پیش از این اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل نیز به خاطر صداقت وی در بیان حقیقت به مردم؛ "تندیس صداقت" را به سیف اهدا کرده بود. (ایـنـجــا)

مرتبط ها