کد خبر: 1992

عاملان ترورهای کردستان

با اشاره به سفر روز پنجشنبه هیئت امنیتی وزارت کشور به استان کردستان برای بررسی رخدادهای تروریستی این استان گفت: ما آماده همکاری با این هیئت هستیم و هیچ مشکلی هم در این خصوص وجود ندارد و هر گونه اطلاعات، اخبار، نواقص در پیگیری‌ها و نیاز به دستورات جدید را در اختیار این هیئت خواهیم گذاشت.

خبرنامه دانشجویان ایران:علی ‌اکبر گروسی از احتمال دخالت برخی گروهها در ترور‌های اخیر استان کردستان خبر داد.

علی ‌اکبر گروسی رئیس کل دادگستری استان کردستان در گفتگو با«خبرنامه دانشجویان ایران»به نقل ازفارس،با اشاره به سفر روز پنجشنبه هیئت امنیتی وزارت کشور به استان کردستان برای بررسی رخدادهای تروریستی این استان گفت: ما آماده همکاری با این هیئت هستیم و هیچ مشکلی هم در این خصوص وجود ندارد و هر گونه اطلاعات، اخبار، نواقص در پیگیری‌ها و نیاز به دستورات جدید را در اختیار این هیئت خواهیم گذاشت.

رئیس کل دادگستری استان کردستان تصریح کرد: پیگیری‌ها هنوز در حد همان پیگیری‌های چند روز قبل است و در واقع هنوز هیچ شخص یا گروهی هم مسئولیت ترورهای اخیر را برعهده نگرفته است.

گروسی ادامه داد: احتمالات در خصوص عملیات تروریستی اخیر در کردستان فراوان است که از جمله آنها می‌توان به انتساب این ترورها به کومله‌ها و نیروهای سلفی اشاره کرد که عوامل اطلاعاتی استان هم در حال پیگیری این موارد هستند.

وی خاطر نشان کرد: باید دقیق‌تر پیش رفت و بعد اخبار و اطلاعات دقیق‌تری در اختیار مردم بگذاریم و ما تلاش می‌کنیم تا هر چند زودتر به نتیجه برسیم چراکه افکار‌عمومی استان کردستان و کشور این نتیجه را مطالبه می‌کنند.

رئیس کل دادگستری استان کردستان در ادامه اظهار داشت: برنامه جلسات پیگیری ما با تیم وزارت کشور مشخص نشده است.