کد خبر: 200656

سوءاستفاده از اعتماد مردم در «دورهمی»!

در برنامه دورهمی چند شب گدشته، مهران مدیری مجری این برنامه، در تبلیغ اسپانسر جدید برنامه اش، سامانه پیامکی را معرفی کرد تا مخاطبان برنامه در آن عضو شوند و از قرعه کشی آن بهره مند شوند.

خبرنامه دانشجویان ایران: در برنامه دورهمی چند شب گدشته، مهران مدیری مجری این برنامه، در تبلیغ اسپانسر جدید برنامه اش، سامانه پیامکی را معرفی کرد تا مخاطبان برنامه در آن عضو شوند و از قرعه کشی آن بهره مند شوند.ولی حقیقت چیز دیگری بود.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از کافه سینما، مدیری چندین بار بر «رایگان» بودن عضویت در این سامانه تاکید کرد،اما افرادی که با ارسال یک پیامک وارد این سامانه شدند روایت دیگری از این ماجرا دارند.

پس از اعلام سامانه پیامکی برنامه دورهمی که متعلق به اسپانسر برنامه بود، افراد بسیاری به خاطر شرکت در قرعه کشی، با ارسال یک پیامک اقدام به عضویت در این سامانه کردند اما برخلاف اطمینان و اعتمادی که به رسانه ملی و مهران مدیری داشتند، این سامانه نه تنها رایگان نبود که 10 هزار تومان بابت عضویت از آنها کسر نمود و اعلام داشت در قبض دوره ای آنها لحاظ خواهد شد.

در همین خصوص برخی افراد در فضای مجازی، اعتراض خود را به آنچه کلاهبرداری می خوانند، اعلام کردند.

"هی می گه ۱ رو به ۳۰۸۰ بفرستید. خیلی‌ها فرستادند ۱۰ هزارتومن ازشون کم شد.،خواهش میکنم این  دزدی علنی از پول مردم رو به گوش بقیه برسونین"

"مهران مدیری و اول مارکت جفتشون باهم .... این اس ام اسی که به اول مارکت میدی بدون هیچ گزینه ای ۱۰۰۰۰ تومان کم میکنه"

"اول مارکته که مهران مدیری تبلیغ میکنه به محض اس ام اس ۱۰ تومن ازت کم میکنه، بعد اطلاع هم نمیده حتی فقط واسه اندرویده"

"یه ... به ما گفت 1 بزن به 3080 نود تومن شارژ خرید از اول مارکت میده، .... نگفته بود اول 10 تومن میگیره"

"کنجکاوی الکی کار دستم داد. ده تومن رفت تو پاچه قبض همراه اولم..."

این اول مارکت...؟ بک نداره چرا؟ دکمه [غلط کردمش] کو؟ :)))"

یکی از کاربران نیز تصویر زیر را منتشر کرده و نوشته است:

... سامانه پیامکی 3080، برنامه دورهمی، فقط عدد فرستادم ببینم چی هست، بدون اینکه برنامه،یا درخواست معرفی کند مبلغ کم کرد""

مرتبط ها