کد خبر: 204495

فیلم:: سخنرانی حسن روحانی در ٢٣ تیر ١٣٧٨

متن کامل این سخنرانی بارها توسط رسانه ها منتشر شده است اما متأسفانه تاکنون فیلم مناسبی از اظهارات دبیر وقت شورای عالی امنیت ملی در این حماسه بزرگ منتشر نشده بود. آنچه در ادامه می بینید، اولین فیلمی است که از این سخنرانی مهم منتشر می شود.

خبرنامه دانشجویان ایران: از مهم ترین اتفاقات در سال ٧٨ که از سوی برخی گروه ها برای تغییر ساختار قدرت در نظام جمهوری اسلامی ایران پایی ریزی شد واقعه ١٨ تیر بود؛ واقعه‌ای که به بهانه توقیف روزنامه سلام آغاز شد و تا چند روز پس از آن ادامه داشت، این ماجرا از ١٧ تیرماه ٧٨ آغاز شد که تعدادی افراد با هویت نامعلوم با در دست داشتن پلاکاردهایی با مضمون اعتراض به توقیف «سلام» در مقابل سینمای کوی دانشگاه تجمع کردند و با تحریک دانشجویان و پخش اعلامیه جرقه‌های اولیه آشوب را ایجاد کردند و این عده با گذشت کمتر از یک ساعت با خروج از کوی اقدام به تجمع غیرقانونی و سردادن شعار در خارج از کوی کردند و با حمله به تعدادی خودرو، فضای رعب‌ و وحشت ایجاد کردند. تلاش نیروی انتظامی برای بازگرداندن دانشجویان به خوابگاه بی‌نتیجه می‌ماند و رفته رفته تظاهرکنندگان با نیروهای انتظامی حاضر در صحنه درگیر شدند.

به گزارش خبرنگار «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ متن کامل این سخنرانی بارها توسط رسانه ها منتشر شده است اما متأسفانه تاکنون فیلم مناسبی از اظهارات دبیر وقت شورای عالی امنیت ملی در این حماسه بزرگ منتشر نشده بود. آنچه در ادامه می بینید، اولین فیلمی است که از این سخنرانی مهم منتشر می شود. این فیلم که به صورت غیرحرفه ای از کنار جایگاه سخنرانی گرفته شده است، بخش عمده ای از سخنان حجت الاسلام حسن روحانی را پوشش می دهد اما به دلیل همین غیرحرفه ای بودن، متأسفانه بخش هایی نیز ضبط نشده است. تیم تدوین فیلم تلاش خود را کرده اند که با کمترین دخل و تصرف آن هم صرفا به دلیل فنی برای مناسب سازی جهت پخش، عین آنچه فیلمبرداری شده است را در اختیار مخاطبان قرار دهد.


دانلود

 

مرتبط ها