کد خبر: 204627

انتقاد از «روحانی» بابت نگاه امنیتی به حجاب

عضو کمیسیون فرهنگی از دستور رئیس‌جمهور به وزیر کشور جهت ارائه گزارشی از عملکرد دستگاه‌های متولی عفاف و حجاب به شورای عالی انقلاب فرهنگی خبر داد.

خبرنامه دانشجویان ایران: عضو کمیسیون فرهنگی از دستور رئیس‌جمهور به وزیر کشور جهت ارائه گزارشی از عملکرد دستگاه‌های متولی عفاف و حجاب به شورای عالی انقلاب فرهنگی خبر داد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»، نصرالله پژمان‌فر در گفتنگو با خبرنگار مهر با اشاره به جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: آقای روحانی در این جلسه از وزیر کشور خواست گزارشی از عملکرد همه دستگاه‌هایی که در حوزه عفاف و حجاب دارند، به شورای عالی انقلاب فرهنگی ارائه کنند تا در مورد ضعف‌ها تصمیم‌گیری شود.

نماینده مردم مشهد در مجلس با اشاره به انتقادش به رئیس‌جمهور در خصوص دستگاه متولی عفاف و حجاب نیز گفت: به رئیس‌جمهور نیز اعلام کردم که دستگاه پیگیری‌کننده عفاف و حجاب به غلط وزارت کشور معرفی شده و این موضوع به نوعی امنیتی شده است.

وی تصریح کرد: عفاف و حجاب موضوع امنیتی نیست بلکه موضوع فرهنگی است و ما با واگذار کردن این موضوع به وزارت کشور، دستگاه‌های فرهنگی را برای فعالیت در این زمینه دچار مشکل کرده‌ایم.

رئیس کمیسیون فرهنگی اظهار داشت: مقرر شد پس از گزارش وزارت کشور در این خصوص تصمیم‌گیری شود.

مرتبط ها