کد خبر: 207779

محمدنبی حبیبی در گفتگو با «خبرنامه دانشجویان ایران»؛

دولت دیگر نمی‌تواند در موضوع برجام حتی ماله‌کشی‌کند

وی در ادامه با اشاره به اظهارات حسن روحانی درباره ای این مسئله که برجام صدها مزیت دارد، نیز گفت: خود آقای روحانی وقتی میخواست برجام را یک حادثه بزرگ تاریخ عنوان کند، گفت ما دو گل خوردیم و سه گل زدیم؛ یک عده به قدری تعصب دارند بر روی دولت، که آقای روحانی را هم در این رابطه بی اعتنایی می کنند.

خبرنامه دانشجویان ایران: دبیرکل حزب موتلفه اسلامی گفت: آیا متعهیدن طرف مقابل ما در موضوع برجام تعهد خودشان را انجام داده اند؛ سابقا دولت قصد ماله کشی را داشت، الان حتی نمی شود ماله کشی کرد.

محمدنبی حبیبی دبیرکل حزب موتلفه اسلامی در گفتگویی با خبرنگار «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ درباره موضوع قراردادهای جدید نفتی، و ابلاغ مفاد این الگو گفت: به نظرم مصلحت دولت، و همین دولت یازدهم این است که این همه سوال مطرح شده است درباره قراردادهای نفتی، بیایند و صریح و بدون ابهام بیان کند.

وی ادامه داد: نگرانی این است که آقایان دارند یک کاری میکنند که تا 30 سال ما را درگیر این قرار داد می کنند، که این به این معنی است که همه باید مورد مشورت قرار گیرند و مخصوصا مجلس که نمایندگان ملت هستند.

حبیبی در پاسخ به سوالی درباره مدارس شهدای حزب مؤتلفه اسلامی و نحوه آموزش هایی که در ان مدارس به دانش آموزان داده می شود گفت: شهدای مدارس تحت مدیریت حزب موتله اسلامی نیست، و رابطه سازمانی نیز با هم ندارند.

وی در ادامه با اشاره به اظهارات حسن روحانی درباره ای این مسئله که برجام صدها مزیت دارد، نیز گفت: خود آقای روحانی وقتی می خواست برجام را یک حادثه بزرگ تاریخ عنوان کند، گفت ما دو گل خوردیم و سه گل زدیم؛ یک عده به قدری تعصب دارند بر روی دولت، که آقای روحانی را هم در این رابطه بی اعتنایی می کنند.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی در ادامه به مصادیق بیشتری درباره برجام اشاره می کند که در ادامه آمده است:


دانلــود

مرتبط ها