کد خبر: 208933

جزئیات دوره عمار انقلاب بسیج دانشجویی

این دوره با حضور جمعی از فعالان فرهنگی بسیج­‌های دانشجویی کشور و با هدف توانمند­سازی هر چه بیشتر فعالان بسیج دانشجویی از طریق آَشنا شدن با نظام اندیشه­‌ای رهبر معظم انقلاب از تاریخ 13 شهریور لغایت 17 شهریور در تهران تشکیل می­‌شود.

خبرنامه دانشجویان ایران: دوره آموزشی تربیتی "عمار انقلاب 2" به همت بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق(ع) و با همکاری سازمان بسیح دانشجویی با موضوع آموزش روش دستیابی به منظومه فکری مقام معظم رهبری برگزار می­‌شود.

به گزارش خبرنامه دانشجویان ایران، این دوره با حضور جمعی از فعالان فرهنگی بسیج­‌های دانشجویی کشور و با هدف توانمند­سازی هر چه بیشتر فعالان بسیج دانشجویی از طریق آَشنا شدن با نظام اندیشه­‌ای رهبر معظم انقلاب از تاریخ 13 شهریور لغایت 17 شهریور در تهران تشکیل می­‌شود.

عمار انقلاب 2 میزبان اساتید برجسته­ای از جمله استاد رحیم پور ازغدی، حجه الاسلام علی اکبری، حجه الاسلام زندیه، دکتر منوچهر محمدی، دکتر حسین عرب­اسدی، دکتر کمیل خجسته، دکتر محمد ثنایی فر و دکتر علی جعفری خواهد بود.

در این دوره آموزشی و تربیتی، نظریات حضرت آیت الله خامنه ای در حوزه فرهنگ به صورت ویژه مورد توجه واقع خواهد شد. ولایت فقیه، ضرورت انس با بیانات مقام معظم رهبری و روش دستیابی به نظام فکری ایشان، مطالبات رهبر معظم انقلاب از جوان دانشجوی انقلابی، اصول انقلاب اسلامی و مولفه‌­های بقای آن و نیز مکتب فکری امام خمینی از دیدگاه آیت الله خامنه ای از جمله موضوعات دیگری است که در این دوره به بحث و بررسی گذاشته می­‌شوند.

مرتبط ها