کد خبر: 210398

پذیرش دانشجو در دانشگاه جامعة‌المصطفی

معاون آموزش و پژوهش مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور گفت: بر اساس مصوبه شورای برنامه‌ریزی مدارس علوم دینی اهل سنت دانشگاه جامعة‌المصطفی(ص) استان کردستان برای نیمسال دوم ۹۶-۹۵ برای دوره‌های کارشناسی و کارشناسی ارشد دانشجو می‌پذیرد.

خبرنامه دانشجویان ایران: معاون آموزش و پژوهش مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور گفت: بر اساس مصوبه شورای برنامه‌ریزی مدارس علوم دینی اهل سنت دانشگاه جامعة‌المصطفی(ص) استان کردستان برای نیمسال دوم ۹۶-۹۵ برای دوره‌های کارشناسی و کارشناسی ارشد دانشجو می‌پذیرد.

به گزارش خبرنامه دانشجویان ایران، ایوب احمدپور در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: افراد علاقه‌مند برای مقطع کارشناسی ارشد می‌توانند در دو رشته فقه و معارف اسلامی و اصول و فقه اسلامی تا ۳۱ شهریورماه با مراجعه به سایت sampa.miu.ac.ir در این آزمون ثبت‌نام کنند و با شرایط دیگر این آزمون آشنا شوند.

وی افزود: دارا بودن مدرک کارشناسی با معدل بالای ۱۴ و یا سطح دو حوزه، دارا بودن کارت پایان خدمت و یا نداشتن منع قانونی برای تحصیل، حداکثر ۳۵ سال و موفقیت در آزمون کتبی و مصاحبه از جمله شرایط ثبت‌نام در مقطع کارشناسی ارشد است.

معاون آموزش و پژوهش مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور اعلام کرد: علاقه‌مندان در مقطع کارشناسی و در رشته‌ فقه و معارف اسلامی هم می‌توانند تا ۳۱ شهریور ماه در سایت اعلام شده ثبت نام کنند.

احمدپور یادآور شد: برای مقطع کارشناسی هم دارا بودن حداکثر ۲۷ سال سن و مدرک تحصیلی دیپلم با معدل ۱۴ و یا سطح یک حوزوی الزامی است.