کد خبر: 2109

پروین:سرمربی پرسپولیس نمی شوم

پرسپولیس در بازی مقابل پیکان بد نبود اما متاسفانه فقط نتیجه نگرفت و فکر کنم بدشانسی فعلا دست بردار پرسپولیس نیست.

خبرنامه دانشجویان ایران:پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: چون نمی‌توانم؛ هرگز سرمربی پرسپولیس نمی‌شوم.

علی پروین در گفت‌وگو با«خبرنامه دانشجویان ایران»به نقل ازفارس، عنوان کرد: پرسپولیس در بازی مقابل پیکان بد نبود اما متاسفانه فقط نتیجه نگرفت و فکر کنم بدشانسی فعلا دست بردار پرسپولیس نیست.
وی افزود: نمی‌خواهم به داور بی‌احترامی کنم اما رفیعی اشتباهات فاحشی داشت و باید با انصاف بیشتر برای پرسپولیس سوت می‌زد چون از صحنه‌های تاثیرگذار چشم‌پوشی کرد.

سرمربی اسبق پرسپولیس در خصوص کنار گذاشتن کرانچار گفت: پس از باخت پرسپولیس مقابل پیکان به شدت عصبی بودم اما از مسئولان پرسپولیس خواستم به این مربی خوب باز هم وقت بدهند مخصوصا تا دربی که بسیار حساس است.

وی یادآور شد: خوشحالم که امروز شنیدم کرانچار باز هم مهلت دارد. این مربی بد کار نکرده اما بازیکنان جوان هستند و هماهنگی آنها طول می‌کشد.

پروین درباره حضورش در پرسپولیس تصریح کرد: به احتمال فراوان تا فردا خبرهایی می‌شود اما من چون نمی‌توانم، هرگز سرمربی پرسپولیس نمی‌شوم.

پروین درخصوص دربی گفت: پرسپولیس با نتایجی که گرفته روز سختی دارد اما نتیجه دربی را نمی‌توان پیش‌بینی کرد. امیدوارم بچه‌ها با غیرت پیراهن قرمز به جنگ استقلال بروند. من هم اگر توانستم به ورزشگاه می‌روم در غیر این صورت سعی می‌کنم پشت صحنه برای پرسپولیس مفید باشم.