کد خبر: 211047

روحانی فردا به قزوین می‌رود

در سفر یک روزه رئیس جمهور و هیئت دولت به استان قزوین وزرای دولت برای دیدار با مردم و افتتاح طرح ها به شهرستانها سفر می کنند.

خبرنامه دانشجویان ایران: در سفر یک روزه رئیس جمهور و هیئت دولت به استان قزوین وزرای دولت برای دیدار با مردم و افتتاح طرح ها به شهرستانها سفر می کنند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از مهر، قزوین فردا چهارشنبه میزبان رئیس جمهور و هیئت دولت است و ساعت ۹ صبح با استقبال مردم در مسیر خیابان طالقانی به سمت ولیعصر این رویداد تاریخی رقم می خورد.

رئیس جمهور کشورمان ضمن دیدار و سخنرانی در جمع پرشور مردم قزوین در ورزشگاه شهید رجایی، با نخبگان و فعالان اقتصادی و مدیران دستگاههای اجرایی نیز دیدار خواهد داشت.

در این سفر یک روزه وزرای دولت با سفر به شهرستانها ضمن دیدار و گفتگو با مردم طرح های صنعتی و کشاورزی را افتتاح خواهند کرد.

علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به شهرستان بویین زهرا، سید محمود علوی وزیر اطلاعات به شهرستان تاکستان، محمود واعظی وزیر ارتباطات و فنآوری به شهرستان البرز، معاون سازمان میراث فرهنگی به شهرستان آوج و مجید انصاری معاون حقوقی رئیس جمهور به آبیک سفر خواهند کرد.

مرتبط ها