کد خبر: 212392

انتقاد از مدیران دو تابعیتی در دولت

وی با اشاره به فرار خاوری به کانادا گفت: خاوری یک نمونه از مدیران دو تابعیتی است او به مردم و کشور خود خیانت کرد و اکنون در کانادا به راحتی زندگی می‌کند.

خبرنامه دانشجویان ایران: دبیرکل حزب موتلفه حضور مدیران دو تابعیتی در دولت را مایه تأسف دانست و گفت: خاوری نمونه‌ای از مدیران دو تابعیتی بود که به مردم و کشور خود خیانت کرد و اکنون در کانادا به راحتی زندگی می‌کند.

به گزارش خبرنامه دانشجویان ایران به نقل از فارس، محمدنبی حبیبی با اشاره به ایام تاسوعا و عاشورای حسینی گفت: انقلاب اسلامی هویت خود را از نهضت عاشورا گرفته است.

وی که در پایان نشست دبیران این حزب سخن می‌گفت به قیام تاریخی 15 خرداد اشاره و اظهار کرد: 15 خرداد مبداء آغاز نهضت اسلامی در روز عاشورا اتفاق افتاد.در دو قرن اخیر و از این زمان به بعد دو قطبی شرک و توحید، عدل و ظلم، صدق و نفاق شکل جدید به خود گرفت؛ امام خمینی(ره) در پایان قرن بیستم نمایندگی توحید، عدل و صدق جهانی را به عهده گرفت و گردنکشان تاریخ معاصر را به مذلت کشاند.

حبیبی افزود: دو قطبی شرک و توحید ریشه در نهضت انبیاء و قیام کربلا دارد و این دو قطبی تا زمین و زمان وجود دارد به قوت خود باقی است.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی با اشاره به مصاحبه وزیر اطلاعات که گفته بود مدیران دو تابعیتی باید یکی را انتخاب کنند، گفت: اولاً من متأسف هستم چرا مدیر دو تابعیتی در دولت وجود دارد. ثانیاً طبق اطلاعات موجود مدیران دو تابعیتی باید مطابق سوگندی که خورده‌اند به تابعیت اول خود پایبند نباشند و طبق قوانین تابعیت دوم عمل کنند.

وی با اشاره به فرار خاوری به کانادا گفت: خاوری یک نمونه از مدیران دو تابعیتی است او به مردم و کشور خود خیانت کرد و اکنون در کانادا به راحتی زندگی می‌کند.

حبیبی خاطرنشان کرد: مجلس باید در مورد مدیران دو تابعیتی در مسئولیت های موثر اقدام جدی کند و براساس نظارت نمایندگان عمل نمایند و در صورت عدم تمکین برای برکناری آنها اقدام کند. به هرصورت ضروری است مدیران دو تابعیتی در دولت مسئولیت نداشته باشند نه اینکه به آنها اخطار داده شود.

مرتبط ها