کد خبر: 212946

راه‌اندازی 3 رشته در دانشگاه پیام نور

رشته‌های تحصیلی "الهیات و معارف اسلامی" در شهرستان قاین، "مخاطرات محیطی"، "روانشناسی تربیتی" و "تاریخ تشیع" در بیرجند تا پایان دی‌ماه راه‌اندازی خواهند شد.

خبرنامه دانشجویان ایران: معاون آموزشی دانشگاه پیام‌ نورخراسان‌جنوبی گفت: این واحد دانشگاهی از مهر امسال به صورت فراگیر در سه رشته جدید دانشجو پذیرش می‌کند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از ایسنا، محمدمهدی نصرآبادی در گفت‌وگویی اظهار کرد: رشته‌های ژئومورفولوژی، مدیریت دولتی و ادبیات فارسی رشته‌هایی است که از مهر امسال به صورت فراگیر دانشجو پذیرش می‌کنند که از این تعداد دو رشته در بیرجند و یک رشته در قاین راه‌اندازی شده و در رشته ژئومورفولوژی تاکنون هشت دانشجو پذیرش شده‌ است.

معاون آموزشی دانشگاه پیام‌ نور خراسان جنوبی با اشاره به اینکه در این سه رشته‌ 75 دانشجو پذیرفته شده‌اند، بیان کرد: تعداد رشته‌های ارشد دانشگاه پیام‌نور استان 15 رشته است و تا بهمن ماه امسال این دانشگاه پنج رشته دیگر را نیز به تعداد رشته‌های خود اضافه خواهد کرد تا تعداد رشته‌های دانشگاه تا بهمن ماه به 20 رشته برسد.

معاون آموزشی دانشگاه پیام‌ نور خراسان جنوبی خاطر نشان کرد: با توجه به آغاز تکمیل ظرفیت، دانشجویان پذیرفته شده در شهرستان‌های دیگر، می‌توانند به دانشگاه پیام‌نور استان مراجعه کنند.

مرتبط ها