کد خبر: 212993

تناقض مرد مطبوعاتی وزارت ارشاد

معاون مطبوعاتی وزارت ارشاد که اعلام کرد هیچ رسانه ای ندارد و مدیر مسئول نشریه ای نیست، قصد دارد در انتخابات اعضای هیات نظارت بر مطبوعات به عنوان نماینده مدیران مسئول رسانه ها شرکت کند!

خبرنامه دانشجویان ایران: معاون مطبوعاتی وزارت ارشاد که اعلام کرد هیچ رسانه ای ندارد و مدیر مسئول نشریه ای نیست، قصد دارد در انتخابات اعضای هیات نظارت بر مطبوعات به عنوان نماینده مدیران مسئول رسانه ها شرکت کند!

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از مرصاد، حسین انتظامی معاون مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ۱۰ مهر سال جاری در پاسخ به سوال مرصادنیوز که چرا شما به عنوان توزیع کننده یارانه مطبوعات، به رسانه محلی خود یارانه نجومی (میلیاردی) و چند برابر رسانه های سراسری پرداخت کردید گفت: من در حال حاضر رسانه ای ندارم و نماینده رسانه ای نیستم!

جالب اینجاست که معاون مطبوعاتی وزارت ارشاد که اعلام کرد هیچ رسانه ای ندارد و مدیر مسئول نشریه ای نیست، قصد دارد در انتخابات اعضای هیات نظارت بر مطبوعات به عنوان نماینده مدیران مسئول رسانه ها شرکت کند!

شرکت او در حالی که معاون وزیر است، رقابت نابرابری را رقم زده و موجب انصراف برخی مدیران رسانه ها از جمله مدیرعامل خبرگزاری فارس از شرکت در این انتخابات شده است.