کد خبر: 213845

واکنش معاون وزیر به انتقادات رئیس دانشگاه آزاد

مجتبی شریعتی‌نیاسر معاون آموزشی وزیر علوم در حاشیه همایش تقدیر از اساتید برجسته دانشگاه علم و صنعت در مجتمع امام خمینی این دانشگاه در جمع خبرنگاران گفت: ما با دانشگاه آزاد مشکلی نداریم و از طرف من بنویسید که ما با میرزاده بسیار رفقیم.

خبرنامه دانشجویان ایران: معاون آموزشی وزیر علوم در واکنش به انتقادات رئیس دانشگاه آزاد از وزارت علوم مبنی بر سخت‌گیری‌های این وزارتخانه در پذیرش دانشجویان گفت: ما با میرزاده رفیقیم.

به گزارش خبرنامه دانشجویان ایران به نقل از فارس، مجتبی شریعتی‌نیاسر معاون آموزشی وزیر علوم در حاشیه همایش تقدیر از اساتید برجسته دانشگاه علم و صنعت در مجتمع امام خمینی این دانشگاه در جمع خبرنگاران گفت: ما با دانشگاه آزاد مشکلی نداریم و از طرف من بنویسید که ما با میرزاده بسیار رفقیم.

صبح امروز حمید میرزاده رئیس دانشگاه آزاد در اجلاس معاونان هماهنگی و برنامه‌ریزی این دانشگاه با انتقاد از عملکرد وزارت علوم در برابر دانشگاه آزاد در زمینه بحث پذیرش دانشجو گفته بود وزارت علوم نسبت به دانشگاه آزاد سخت‌گیری می‌کند و سیاست دوگانه‌ای را اعمال کرده است. به طوریکه سخت‌گیری‌ها نسبت به دانشگاه آزاد بسیار بیشتر از نظارت بر مؤسسات غیرانتفاعی و دیگر زیرنظام‌های آموزشی است.

میرزاده گفته بود ما به کیفیت معتقدیم و خودمان برای کیفیت برنامه‌ریزی کردیم ولی وزارت علوم بسیار مته بر روی خشخاش می‌گذارد و از ما دبل استاندارد می‌خواهد.

مرتبط ها