کد خبر: 214197

گشایش سه نمایشگاه در تهران

نمایشگاه بین‌ المللی دام، طیور، فرآورده‌ های لبنی و صنایع وابسته، از امروز در محل نمایشگاه بین‌ المللی تهران آغاز می‌ شود.

خبرنامه دانشجویان ایران: نمایشگاه بین‌ المللی دام، طیور، فرآورده‌ های لبنی و صنایع وابسته، از امروز در محل نمایشگاه بین‌ المللی تهران آغاز می‌ شود.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از شبکه خبر، این نمایشگاه چهارروزه است.۳۶۰ شرکت داخلی و ۱۲۰ شرکت خارجی از کشورهایی مانند دانمارک، هلند، آلمان، کره جنوبی، مجارستان، برزیل، آرژانتین، ژاپن، ایتالیا، بلژیک، اسپانیا و استرالیا در این نمایشگاه حضور دارند. همزمان با این نمایشگاه، نمایشگاه خوراک و آبزیان هم گشایش خواهد یافت.

نمایشگاه بین المللی تهران همچنین از امروز میزان بازدید کنندگان از نمایشگاه بین المللی حمل و نقل عمومی و خدمات شهری خواهد بود.

بیش از 300 شرکت داخلی و خارجی از کره جنوبی، ژاپن، چین، آلمان، چک، هلند، ایتالیا، سوئد، ترکیه، سنگاپور و روسیه در این نمایشگاه حضور دارند.

معرفی دستاوردها و توانمندی های شرکت های ایرانی و آشنایی با الگوهای جهانی در عرصه حمل و نقل و ترانزیت کالا و مسافر از اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

مرتبط ها