کد خبر: 214787

آخرین وضعیت زلزله زرند

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر اعلام کرد: نیروهای واکنش سریع امدادرسان این جمعیت تا پایان پس لرزه‌ها در شهر زرند کرمان باقی خواهند ماند و در صورت نیاز، به کمک مردم این شهر خواهند شتافت.

خبرنامه دانشجویان ایران: رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر اعلام کرد: نیروهای واکنش سریع امدادرسان این جمعیت تا پایان پس لرزه‌ها در شهر زرند کرمان باقی خواهند ماند و در صورت نیاز، به کمک مردم این شهر خواهند شتافت.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از نسیم، مرتضی سلیمی رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر گفت: با انجام ارزیابی‌های اولیه و ثانویه از سوی نیروهای یادشده و تداوم پس لرزه ها در 24 ساعت گذشته مشخص شد که مهم ترین نیازهای اساسی اسکان اضطراری و موقت در چادرهای امدادی و توزیع بسته های غذایی و تغذیه ای شرایط اضطراری عمومی است و هیچ محدویتی برای ارائه این کمک‌ها نداریم.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر اضافه کرد، هم اکنون به منظور ارایه خدمات امدادی یادشده گروه های پشتیبان این سازمان از جمعیت هلال احمر استان کرمان و استان های معین در حال برنامه ریزی پشتیبانی امدادی از مردم شهرستان زرند هستند.

سلیمی تاکید کرد، امدادگران و نجاتگران این سازمان برای کمک به مردم شهرستان زرند در کنار آنان حضور خواهند داشت و در این راه از تمام توان عملیاتی و پشتیبانی خود استفاده خواهند کرد.

مرتبط ها