کد خبر: 217143

رئیس سازمان امور دانشجویان عنوان کرد؛

نیاز دانشجویان مجرد به 100 هزار ظرفیت خوابگاهی جدید

رئیس سازمان امور دانشجویان وزارت علوم اعلام کرد: هم اکنون به ۱۰۰ هزار ظرفیت خوابگاهی جدید برای دانشجویان مجرد نیاز داریم و اعتبارات دولتی هم کافی نیست.

خبرنامه دانشجویان ایران: رئیس سازمان امور دانشجویان وزارت علوم اعلام کرد: هم اکنون به ۱۰۰ هزار ظرفیت خوابگاهی جدید برای دانشجویان مجرد نیاز داریم و اعتبارات دولتی هم کافی نیست.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از وزارت علوم، مجتبی صدیقی از بررسی روند پیشرفت پروژه های مربوط به امور دانشجویی از دانشگاه شهیدمدنی آذربایجان بازدید کرد.

وی ضمن بازدید از سلف دانشجویی و خوابگاه‌های الزهرا (س) و المهدی (عج)، سالن مطالعه جدید خوابگاه پسران را نیز افتتاح کرد.

رئیس سازمان امور دانشجویان در جلسه شورای این دانشگاه به تشریح مسائل و مشکلات مربوط به خوابگاه، تغدیه و تربیت بدنی  پرداخت وگفت: در حوزه هایی مثل تربیت بدنی و کارهای فرهنگی هر چقدر هزینه شود و تلاش صورت گیرد باز کم است.

وی افزود: در بحث تجهیز خوابگاه ها به اتاق تندرستی نیز کارهای زیادی در حال پیگیری و انجام داریم.

صدیقی افزود : هم اکنون به ۱۰۰ هزار ظرفیت خوابگاهی جدید برای دانشجویان مجرد نیاز داریم و اعتبارات دولتی هم کفاف ساخت این تعداد واحدهای خوابگاهی را نمی دهد و پیشقدم شدن و همکاری افراد خیر را می طلبد.

رئیس سازمان امور دانشجویان میزان اعتبار مالی لازم برای تعمیر و به روزرسانی خوابگاه‌های فرسوده دانشگاه‌های سراسر کشور را حدود ۵۵۰ میلیارد تومان اعلام کرد.

وی در ادامه تنوع بخشی در تغذیه دانشجویی برای امکان سرویس دهی بهتر و بیشتر را از اهداف این بخش برشمرد.

مرتبط ها