کد خبر: 221888

رضا مجیدی؛

در انقلابی بودن از یکدیگر سبقت بگیریم!

انقلاب بسان قطار و یا چرخش یک منظومه در حال حرکت است در این بین باید گفت که انقلابیون فعلی ما از اوایل انقلاب و جوانان آن موقع نیز به مراتب پرشور تر و جلوتر هستند و به فعالیت های خود برای استحکام نظام اسلامی ادامه میدهند.

خبرنامه دانشجویان ایران: رضا مجیدی*//  انقلاب را به عنوان یک موجود زنده باید درک کرد و آن را درست فهمید و درست فهماند فهم ناقص انقلاب حال فعلی ما را به وجود می آورد که باعث شده مشکلاتی را داشته باشیم اما متاسفانه شاهدیم برخی بر اصول انقلابی که گاها آن را هم حفظ هستند عمل نمی کنند فرد انقلابی کار را برای خدا انجام میدهد اگر کار برای رضای خدا باشد چه نیازی است که به گفتن!در انقلابی بودن باید گفت که انقلابی بودن درجه دارد و بعضی کم تر و بعضی بیشتر انقلابی هستند.

انقلابیون باید بین یکدیگر مسابقه بگذارند و این مسابقه مسابقه در انجام کارهای خیر برای مردم است که تمام افراد با رعایت کردن ملزوماتی میتوانند در آن شرکت کنند!فرد انقلابی عاشق است عاشقی آن را میتوانید احساس کنید او دلداده الگوهای زمینی خود ولی از جنس آسمان است فرزندان امام روح الله و سربازان امام خامنه ای فقط یک راه را بلدن آن هم راه حق و حق طلبی و مبارزه با کفر و امید به آرمان هاست و نمونه از آرمان ها دفاع از مظلومان عالم است.  

در باز تعریف انقلابی گری باید همه را در یک چارچوب دانست که کسانی دارای شاخص های انقلابی گری باید باشند عبارتند از پایبند به ارزش های اساسی اسلام اند و هدف گیری آرمان های انقلاب و همت برای رسیدن به آن جزو اهدافش می دانند و پایبندی به استقلال همه جانبه کشور را مهم می داند و حساسیت دربرابر دشمن و مقابله او را واجب میداند و تقوای دینی وسیاسی را جزو کار های که باید انجام دهد قرار می دهند.

در انقلابی بودن ملاک این نیست یک روز در اول صف انقلابیون باشی و روزی نیز در صف نباشی که نمونه این موارد هم اکنون در بین مسئولان ما قابل دیدن است که روزی سینه سپر کرده راه امام بودند و اکنون با توجه به زمینه چینی غلط افکار نیز دارای انحراف شده اند،پس ملاک انقلابی ماندن است اگر شما انقلابی بمانید در هرصورت انقلابی هستید و میتوانید انقلابی هم عمل کنید.

انقلاب بسان قطار و یا چرخش یک منظومه در حال حرکت است در این بین باید گفت که انقلابیون فعلی ما از اوایل انقلاب و جوانان آن موقع نیز به مراتب پرشور تر و جلوتر هستند و به فعالیت های خود برای استحکام نظام اسلامی ادامه میدهند.

نمونه بارز از انقلابی ماندن در راه را میتوان به دیپلماسی انقلابی حاج قاسم سلیمانی نسبت داد و نمونه دیگر نیز در درخواست های اعزام به جبه های حق علیه باطل می توان دید واین را باید دانست که پیروزی در حلب حاصل تفکر انقلابی است و این سوال که چرا هنوز ما در داخل کشور ما مشکل های عدیده همچون بیکاری،ازدواج،طلاق و... رو به رو هستیم و این حاصل چه نوع تفکری است و یا چرا بعضی نمی خواهند با این نوع از تفکر انقلابی به سمت جلو حرکت کنند و نمونه های چند از این موارد جای بسی اندیشه دارد...

بی شک شخصیت های انقلابی جزو سرمایه های اجتماعی این کشور هستند و بسیار در بین مردم بخصوص در کشور ما طرفدار دارند

و این قابل شهود است ک رفته رفته تفکر و بینش انقلابی در جای جای کشور نهادینه خواهد شد و انقلابیون در بین جامعه نیز بسیار کاریزماتر می شوند واین مسئولان هستند که باید به جوانان مومن انقلابی که دارای روحیه انقلابی هستند اعتماد کنند تا بتوانند مشکلات را در کشور حل کنند.

*  دانشجوی رشته جامعه شناسی دانشگاه خیام مشهد