کد خبر: 226129

سرلشکر جعفری: هرچه از عمر انقلاب می‌گذرد عظمت آن بیشتر می‌شود

در سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی هستیم و شاهد هستیم که هرچه از عمر انقلاب می‌گذرد ابعاد بیشتری از انقلاب بر همگان روشن می‌شود و به عظمت و شکوه انقلاب اضافه می‌شود. این را دوست و دشمن اقرار می‌کنند که این عظمت و اقتدار ناشی از انقلاب اسلامی برای جمهوری اسلامی بوده است.

خبرنامه دانشجویان ایران: فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: هرچه از عمر انقلاب می‌گذرد ابعاد بیشتری از انقلاب بر همگان روشن می‌شود و به عظمت و شکوه انقلاب اضافه می‌شود.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از تسنیم، در ششمین پاسداشت ادبیات جهاد و مقاومت در رونمایی از تقریظ مقام معظم رهبری از چهار کتاب دفاع مقدس همدان فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با گرامیداشت یاد شهیدان دفاع مقدس به‌ویژه شهدای غیور، مؤمن، انقلابی و مخلص استان همدان اظهار داشت: دهه مبارک فجر را به تمامی مؤمنان و مؤمنات استان همدان تبریک و تهنیت عرض می‌کنم. تبریک صمیمانه خود را به مردم استان همدان که نقش تعیین‌کننده‌ای در پیروزی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و مباحث فرهنگی در رابطه با انقلاب اسلامی داشتند عرض می‌کنم.

وی افزود: در سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی هستیم و شاهد هستیم که هرچه از عمر انقلاب می‌گذرد ابعاد بیشتری از انقلاب بر همگان روشن می‌شود و به عظمت و شکوه انقلاب اضافه می‌شود. این را دوست و دشمن اقرار می‌کنند که این عظمت و اقتدار ناشی از انقلاب اسلامی برای جمهوری اسلامی بوده است.

مرتبط ها