کد خبر: 227771

روز گذشته صورت گرفت؛

درگذشت یک دانشجو حین تمرین فوتبال در دانشگاه قم +تصاویر و فیلم

سجاد خدنگ دانشجوی رشته حقوق دانشگاه قم روز گذشته در حین تمرین فوتبال در زمین چمن این دانشگاه دچار ایست قلبی شد. تلاش برای احیای نامبرده توسط پزشکان ناموفق بود و این دانشجو متاسفانه جان خود را از دست داد.

خبرنامه دانشجویان ایران: یکی از دانشجویان دانشگاه قم روز گذشته در حین تمرین فوتبال در زمین چمن این دانشگاه دچار ایست قلبی شد و فوت کرد.

به گزارش خبرنگار «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ سجاد خدنگ دانشجوی رشته حقوق دانشگاه قم روز گذشته در حین تمرین فوتبال در زمین چمن این دانشگاه دچار ایست قلبی شد. تلاش برای احیای نامبرده توسط پزشکان ناموفق بود و این دانشجو متاسفانه جان خود را از دست داد.

بر اثر این اتفاق عسکر دیرباز، رئیس این دانشگاه در پیامی این درگذشت را تسلیت گفت.

انالله و انا الیه راجعون

درگذشت جانسوز و تاسف برانگیز دانشجوی مومن و فرهیخته مان، آقای سجاد خدنگ، دانشجوی کارشناسی رشته حقوق، موجب تالم و تاثر گردید.

اینجانب این مصیبت جانکاه را به والدین و سایر اعضاء خانواده محترم ایشان و همه دانشگاهیان دانشگاه، به ویژه اساتید و دوستان این دانشجوی با اخلاق تسلیت عرض نموده و از خداوند مهربان برای آن مرحوم، رحمت و مغفرت و برای بازماندگان صبر و سلامت مسالت می نمایم.

مراسم تشییع و خاکسپاری مرحوم "سجاد خدنگ"، امروز چهارشنبه برگزار می شود.

«خبرنامه دانشجویان ایران»، درگذشت این دانشجوی عزیز را به دوستان و همکلاسی های وی و علی الخصوص خانواده محترم خدنگ تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال برای این مرحوم علو درجات را خواستار است.