کد خبر: 230765

قول جدید نوکیا به کاربران اندرویدی خود

نوکیا در توئیتی رسماً اعلام کرد ماهانه آپدیت امنیتی را برای گوشی‌هایش در نظر گرفته و به اجرا می‌گذارد تا کاربران احساس راحتی داشته باشند.

خبرنامه دانشجویان ایران: نوکیا در توئیتی رسماً اعلام کرد ماهانه آپدیت امنیتی را برای گوشی‌هایش در نظر گرفته و به اجرا می‌گذارد تا کاربران احساس راحتی داشته باشند.

به گزارش خبرنامه دانشجویان ایران به نقل از ICTPRESS، جزییات دو گوشی نوکیا به نام نوکیا ۷ و ۸ لو رفت. کمپانیِ مالک برند نوکیا قول داده است ماهانه آپدیت امنیتی برای گوشی‌های اندرویدی خودعرضه کند.

نوکیا در توئیتی رسماً اعلام کرد ماهانه آپدیت امنیتی را برای گوشی‌هایش در نظر گرفته و به اجرا می‌گذارد تا کاربران احساس راحتی داشته باشند.

ژانویه ۲۰۱۷ از گوشی نوکیا ۶ رونمایی شد و مورد استقبال فراوان چینی‌ها قرار گرفت. سپس در کنفرانس جهانی موبایل MWC 2017 نوکیا ۵ و ۳ رونمایی شد و حالا گفته می‌شود دو گوشی جدید ۷ و ۸ قبل از ورود پرچم‌دار ۲۰۱۷ می‌آیند.

بر این اساس نوکیا ۷ و ۸ مجهز به اسنپ دراگون ۶۶۰ (تراشه ۶۶۰ هنوز وارد بازار نشده است) خواهند بود که مدل آپدیت شده اسنپ‌دراگون ۶۵۳ است. نوکیا ۸ در مقایسه با ۷ ، نمایشگر بزرگ‌تر با رزولوشن QHD دارد و مدل ۷ نیز ۱۰۸۰ پیکسلی خواهد بود.

هر دو گوشی بدنه فلزی دارند و کلیدها به‌صورت متفاوت روی گوشی نصب‌شده‌اند. حسگر اثرانگشت، شارژ سریع، سنسور دوربین بزرگ‌تر از نوع زیس از دیگر ویژگی‌های سخت افزاری روی نوکیا ۷ و ۸ است که در ماه می رونمایی خواهند شد.

کارشناسان تراشه اسنپ‌دراگون ۸۳۵ را برای نوکیا ۹ می‌دانند که به‌عنوان پرچم‌دار ۲۰۱۷ در ماه ژوئن رونمایی می‌شود تا نوکیا در برابر «اندرویدی سازان» قد علم کند.

مرتبط ها