کد خبر: 231261

به همت قرارگاه جهادی امام رضا(ع)؛

اردوی جهادی دانشجویان در ثروتمندترین استان کشور +تصاویر

در این گزارش، به معرفی اقدامات قرارگاه جهادی امام رضا(ع) در نوروز سال 96 پرداخته‌ایم و ضمن ارائه جزئیات این اردوی جهادی، گزارش تصویری اختصاصی «خبرنامه دانشجویان ایران»، در ادامه آمده است که مشاهده آن‌ها خالی از لطف نیست.

خبرنامه دانشجویان ایران: قرارگاه جهادی امام رضا(ع) هرسال از نیمه دوم اسفند تا نیمه نخست فروردین با حضور در مناطق محروم خوزستان به فعالیت‌های عمرانی و درمانی می‌پردازد.

به گزارش خبرنگار «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ هر سال که می‌گذرد حضور و نقش گروه‌های جهادی در عمران و آبادانی کشور بیشتر از گذشته احساس می‌شود به طوری که امسال بزرگترین اردوی جهادی در قالب 9 هزار جهادگر از شهرهای فارس، گیلان، کرج، قم، بجنورد، گرگان و تهران با حمایت قرارگاه امام رضا(ع) در استان خوزستان برگزار شد.

این طرح بزرگ جهادی از تاریخ 25 اسفند 95 الی 15 فروردین 96 در قالب سه بخش «جهاد پزشکی»، «جهاد عمرانی» و «جهاد فرهنگی» در اقصا نقاط استان خوزستان برگزار و این در حالی است که خوزستان با دارا بودن محصولات و میعانات نفتی و گازی روزهایش را به سختی به شب می رساند و شهرهایی چون آبادان، ماهشهر، امامزاده سیدیحیی، گمبوعه، حمیدیه و روستاهای حاشیه‌ی شهر در نبود آب، گاز و برق به سختی زندگی می گذرانند.

لازم به ذکر است، قرارگاه جهادی امام رضا(ع) هرسال از نیمه دوم اسفند تا نیمه نخست فروردین با حضور در مناطق محروم خوزستان به فعالیت‌های عمرانی و درمانی می‌پردازد.

مرتبط ها