کد خبر: 231579

کمک دانشگاه آزاد به دولت در بخش گردشگری

معاون عمرانی دانشگاه آزاد افزود: نزدیک 40 پارک دارای مجوز داریم که 18 پارک به کلنگ زنی رسیده و 6 پارک نیز آماده تحویل است.

خبرنامه دانشجویان ایران: معاون عمرانی دانشگاه آزاد گفت: یک میلیون متر مربع خوابگاه و میهمانسرا در دانشگاه آزاد فعال هستند، برهمین اساس تفاهم نامه‌ای با معاون رئیس جمهور در بحث گردشگری امضا شد و قرار شد دانشگاه آزاد به دولت در بخش گردشگری کمک کند.

به گزارش خبرنامه دانشجویان ایران به نقل از فارس، محسن هاشمی معاون عمرانی دانشگاه آزاد اسلامی در دیدار با روسای استانی و مسئولان عالی دانشگاه آزاد اسلامی که در مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام در حال برگزاری است، گفت: 5 هکتار زمین کشاورزی متعلق به دانشگاه آزاد است که درآمدزایی زیادی برای این دانشگاه دارد هم چنین ساختمان های مسقف این دانشگاه بیش از 11 میلیون متر مربع می باشد. تعداد مساجد و یادمان های این دانشگاه نیز به 160 دستگاه رسیده و بخش عمده ای از دانشگاه های آزاد که بالای 1500 دانشجو دارند دارای مسجد می باشند.

وی در ادامه در مورد شهرک‌های فناوری آزاد گفت: این شهرک‌ها شهرک های صنفی خدماتی هستند و چون دانشگاه آزاد از بخش دولتی درآمدی ندارد با کمک این شهرک ها و بخش صنفی درآمد اخذ می کند.

معاون عمرانی دانشگاه آزاد افزود: نزدیک 40 پارک دارای مجوز داریم که 18 پارک به کلنگ زنی رسیده و 6 پارک نیز آماده تحویل است.

هاشمی گفت: یک میلیون متر مربع خوابگاه و میهمانسرا در دانشگاه آزاد فعال هستند، برهمین اساس تفاهم نامه‌ای با معاون رئیس جمهور در بحث گردشگری امضا شد و قرار شد دانشگاه آزاد به دولت در بخش گردشگری کمک کند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در واحد علوم تحقیقات تله کابین فعال است که در تابستان مسافرگیری در آن انجام می‌شود.

مرتبط ها