کد خبر: 231844

لغو مراسم گرامیداشت روز شهدای هسته‌ای در دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان

دبیر روابط عمومی انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان با بیان اینکه برای این برنامه حتی پوستر چاپ کردیم و در فضای مجازی تبلیغات لازم را انجام دادیم، افزود: متاسفانه مسئولان دانشگاه بدون استدلال درست و رضایت‌بخش و به راحتی با برگزاری این برنامه مخالفت کردند.

خبرنامه دانشجویان ایران: دبیر روابط عمومی انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان گفت: مراسم گرامیداشت روز هسته‌ای در دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان با مخالفت مسئولان دانشگاه لغو شد.

به گزارش خبرنامه دانشجویان ایران به نقل از دانشجو، ملکشاهی، دبیر روابط عمومی انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان بیان داشت: طبق اعلام قبلی و آماده بودن پوسترها و تبلیغات در فضای مجازی، قرار بود مراسم گرامیداشت روز هسته‌ای و شهدای هسته‌ای از سوی انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم‌ پزشکی رفسنجان امروز یعنی ۱۹ فرودین ماه در دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان برگزار شود، اما این برنامه با مخالفت مسئولان دانشگاه لغو شد.

وی با اشاره به لغو مراسم شهدای هسته‌ای از سوی مسئولان این دانشگاه بیان داشت: از حدود یک ماه قبل از سال جدید تمام برنامه‌ها برای برگزاری مراسم شهدای هسته‌ای انجام شد و مسئولان دانشگاه موافقت مشروط انجام دادند و تمام برنامه‌ها از جمله دعوت از پدر بزرگوار شهید احمدی‌روشن و خواننده حماسی کشور انجام شد و با رایزنی‌های زیادی که انجام دادیم، پدر شهید موافقت کرد که در این مراسم ارزشی شرکت کند.

دبیر روابط عمومی انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان با بیان اینکه برای این برنامه حتی پوستر چاپ کردیم و در فضای مجازی تبلیغات لازم را انجام دادیم، افزود: متاسفانه مسئولان دانشگاه بدون استدلال درست و رضایت‌بخش و به راحتی با برگزاری این برنامه مخالفت کردند.

ملکشاهی تصریح کرد: موافقت اولیه مسئولان دانشگاه به این دلیل بود که گمان نمی‌کردند بتوانیم تمام آیتم‌های برنامه را هماهنگ کنیم و موفق شویم، همچنین ما تمام برنامه‌ها را برای مسئولان توضیح دادیم.

وی با بیان اینکه مصلحت اندیشی ها این دانشگاه با برگزاری چنین مراسم معلوم نیست با چه هدفی صورت گرفته است، بیان کرد: ما دانشجویان تشکل انجمن اسلامی دانشگاه توقع حمایت مسئولان از دانشجویان انقلابی را داریم و برای هر مراسمی دغدغه‌مند هستیم و برنامه داریم؛ اما انقلابی‌بودن ما عدم حمایت را در پی داشته و دارد.

این فعال دانشجویی تصریح کرد: اینگونه برخوردها در واقع مخالفت با تفکر انقلابی است که به صلاح نیست، چرا که رهبر معظم انقلاب بارها بر اهمیت‌ دادن به دانشجو و جوان انقلابی تأکید کردند.

ملکشاهی  در پایان خاطرنشان کرد: همچنین در اعتراض به لغو این برنامه قرار است امشب با امام جمعه رفسنجان نیز دیداری داشته باشیم.

مرتبط ها