کد خبر: 233238

عمارلو در گفت‌وگو با «خبرنامه دانشجویان ایران»؛

جزئیات نوزدهمین انتخابات انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه سمنان

دبیر واحد تبلیغات و روابط عمومی انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه سمنان گفت: اسامی نهایی نامزدها در روز 31 فروردین ماه اعلام شده است و از روز شنبه 2 اردیبهشت تا ساعت 24 روز جمعه 8 اردیبهشت فرصت تبلیغات برای نامزدها خواهد بود.

خبرنامه دانشجویان ایران: نوزدهمین دوره انتخابات شورای مرکزی انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه سمنان برگزار خواهد شد.

محمد عمارلو دبیر واحد تبلیغات و روابط عمومی انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه سمنان در گفت‌وگو با خبرنگار «خبرنامه دانشجویان ایران» گفت: نوزدهمین دوره انتخابات آزاد بزرگ‌ترین و قدیمی‌ترین تشکل دانشجویی استان سمنان از شنبه 9 اردیبهشت 96 به مدت یک هفته در سامانه آموزشی گلستان و به صورت الکترونیکی برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به تقویم برگزاری انتخابات گفت: از شنبه 19 فروردین 96، به مدت یک هفته ثبت‌نام از کاندیداها در دفاتر انجمن اسلامی در دانشکده‌های علوم انسانی، علوم پایه و فنی1 صورت گرفته و پس مصاحبه کتبی از دانشجویان و طی شدن مراحل احراز صلاحیت، اسامی نهایی نامزدها در روز 31 فروردین ماه اعلام شده است.

دبیر واحد تبلیغات و روابط عمومی انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه سمنان با بیان اینکه در این دوره از انتخابات مجموعا در پردیس شماره یک و دانشکده‌های مهدیشهر و شهمیرزاد 54 نفر از برادران و 61 نفر از خواهران به رقابت می پردازند افزود: از روز شنبه 2 اردیبهشت تا ساعت 24 روز جمعه 8 اردیبهشت فرصت تبلیغات برای نامزدها بوده و از شنبه 9 اردیبهشت به مدت یک هفته انتخابات به صورت الکترونیکی برگزار خواهد شد.

گفتنی است انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه سمنان از سال 1362 تاکنون در این دانشگاه فعال است و از تشکل‌های موسس اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل به حساب می‌آید.

مرتبط ها