کد خبر: 233539

برنامه‌های سرپرست جدید دانشگاه آزاد

سرپرست دانشگاه آزاد به حضور و ورود مقام معظم رهبری به موضوع دانشگاه آزاد اسلامی اشاره کرد و گفت: توجه ایشان به دانشگاه نشان دهنده اهمیت این دانشگاه و تاثیر آن در کشور است که باید قدردان آن بود.

خبرنامه دانشجویان ایران: سرپرست دانشگاه آزاد گفت: مدیران دانشگاه با همان قوت و قدرت به فعالیت های خود ادامه دهند.

به گزارش خبرنامه دانشجویان ایران به نقل از دانشگاه آزاد، علی محمد نوریان در جلسه اعضای هیات رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی گفت: خدا را شاکرم که فرصتی دست داد تا توفیق خدمت در عرصه علم و دانش را در مجموعه ای که با تدبیر آیت الله هاشمی رفسنجانی شکل گرفته و با حمایت های مقام معظم رهبری تداوم یافته، داشته باشم.

وی با اشاره به سابقه آشنایی و همکاری خود با آیت لله هاشمی رفسنجانی، هوش بالا، گوش شنوا و صبر زیاد را از خصوصیات وی عنوان کرد.

سرپرست دانشگاه خاطر نشان کرد: آیت الله هاشمی رفسنجانی آرزوهای بسیاری برای این دانشگاه داشتند که در واقع آرزوهای نظام بود و آرزوی هر فرد دلسوزی این است که دانشگاه به اعتلای علمی و پژوهشی برسد و ما امیدواریم بتوانیم به تحقق این آرزوها کمک کنیم.

نوریان گفت: دکتر میرزاده در این سالها زحمات زیادی کشیدند و کارهای بزرگ و زیادی انجام دادند و وی به بنده اصرار کرد تا مسئولیت دبیرخانه هیات موسس دانشگاه را قبول کنم.

وی با بیان اینکه همیشه در کارهای انسانی در مقیاس بزرگ و عظیم ممکن است مشکلاتی وجود داشته باشد، افزود: باید از همه مدیران دانشگاه در طول این سالها که چنین شجره طیبه ای را به عمل آورده اند از جمله دکتر جاسبی، دکتر دانشجو و دکتر میرزاده به نحو شایسته ای تشکر شود.

سرپرست دانشگاه آزاد به حضور و ورود مقام معظم رهبری به موضوع دانشگاه آزاد اسلامی اشاره کرد و گفت: توجه ایشان به دانشگاه نشان دهنده اهمیت این دانشگاه و تاثیر آن در کشور است که باید قدردان آن بود.

نوریان اظهار داشت: سطح کیفی و علمی در دانشگاه ها به ویژه در دانشگاه آزاد اسلامی باید به سطحی برسد که فارغ التحصیلان همه دانشگاه های کشور از یک سطح کیفی مطلوب برخوردار باشند.

وی افزود: توجه به مسائل فرهنگی و اعتقادی از جمله تاکیدات ریاست هیات امنا و موسس دانشگاه است.

سرپرست دانشگاه آزاد با اشاره به شرایط دانشگاه و کشور گفت: باید به شکلی عمل شود که هیچگونه خللی در امور جاری دانشگاه پیش نیاید و مدیران با قوت و قدرت و توان سابق به فعالیت خود ادامه دهند.

نوریان عنوان کرد: من به عنوان یک مدیر استراتژیست، استراتژی هایی را برای اداره دانشگاه در نظر دارم که با مشورت و ارائه نظرات همه اعضای هیات رئیسه و مدیران آنها را اعلام خواهم کرد.

مرتبط ها