کد خبر: 233675

دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی مازندران:

دولت تیر خلاص خود را با واردات مرکبات خارجی بر سینه اقتصاد مازندران پرتاب کرد

دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی مازندران گفت: از شما می خواهیم نام این نمایندگان رضایتمند را به مردم گله_مند این استان اعلام دارید تا مردم بدانند که کدام نماینده به جای بیان مشکلات مردم در نزدیکی انتخابات بدنبال سودجویی سیاسی است.

خبرنامه دانشجویان ایران: دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی مازندران در خصوص سخنان چند روز پیش نوبخت سخنگوی دولت در بابلسر گفت: دولت یازدهم تیر خلاص خود را با واردات مرکبات خارجی بر سینه اقتصاد مازندران پرتاب کرد.

به گزارش خبرنگار «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ میثم مهدی پور، دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی مازندران در خصوص سخنان چند روز پیش نوبخت سخنگوی دولت در بابلسر گفت: یکی از آمال ها و آرزوهای بسیج دانشجویی مشارکت حداکثری مردم شریف ایران و تصمیم سازی آنان در رویدادهای متفاوت ملی همچون انتخابات است.

وی افزود: مسلماً بسیج دانشجویی تمام تلاش خود را معطوف به حضور حداکثری تمام نگاه ها، جناح ها و جریانات و نگرش ها خواهد کرد و یقینا حمایت از فرد و جریان خاص به اسم بسیج دانشجویی را مردود می داند.

این فعال دانشجویی ادامه داد: پیرو این نکته وظیفه تبیین جریانات و اشخاصی که به هر دلیل و با هر اقدامی به دنبال کاهش مشارکت مردمی هستند را بر خود دانسته و این امر را خیانت آشکار ایشان به کشور میداند و با هیچ جریان سیاسی، گروه و دسته ای در شناساندن فعالیت های آنان به ملت شریف ایران تعارف نخواهد داشت...

مهدی پور تصریح کرد: چند روز پیش جناب آقای نوبخت سخنگوی دولت در بابلسر گفته است: نمایندگان مازندران از اینکه دولت به تعهدات خود پس از طوفان عمل کرد راضی بوده اند...جناب آقای نوبخت بهتر نبود به جای آنکه رضایت از عمل به تعهدات خود را از نمایندگان مجلس آسیب ندیده بپرسید، پرسش خود را از مردم طوفان زده و آسیب دیده مطرح می کردید؟!

وی افزود: آقای نوبخت به دنبال کدام عمل است که نمایندگان مجلس استان مازندران اعلام رضایت خود را بیان کرده اند؟ آیا مردم فراموش کرده اند که ستاد بحران چندین ساعت پس از طوفان شکل گرفته است؟ آیا مگر مردم واردات مرکبات خارجی را ندیده اند؟ آیا مردم ندیده اند که چطور با بی تدبیری دولتی که سخنگوی آن شما هستید زحمتکشان روستایی با ضرر چند ده میلیاردی مواجه شده اند؟ آیا مردم دست های پینه زده پیرمرد و پیرزن روستایی را ندیده اند که پس از طوفان حتی رسیدگی و پیگیری اولیه نسبت به مشکلات آنان نشده است؟ کدام عمل و کدام رضایت جناب سخنگو؟!

نوبخت گفت: دولت یازدهم حتی تیر خلاص خود را با واردات مرکبات خارجی بر سینه اقتصاد مازندران پرتاب کرد و امروز برای این دولت مایه شرمساری است که سخنگوی آن از اعلام رضایت نمایندگان مردم سخن بگوید.

دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی مازندران گفت: از شما می خواهیم نام این نمایندگان رضایتمند را به مردم گله مند این استان اعلام دارید تا مردم بدانند که کدام نماینده به جای بیان مشکلات مردم در نزدیکی انتخابات بدنبال سودجویی سیاسی است.

مرتبط ها