کد خبر: 234236

مسائل فرهنگی خوابگاه‌های دانشجویی بررسی می‌شود

مدیرکل فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم از بررسی مسائل فرهنگی خوابگاه های دانشجویی در نشست سراسری مدیران فرهنگی و اجتماعی دانشگاه های کشور خبرداد.

خبرنامه دانشجویان ایران: مدیرکل فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم از بررسی مسائل فرهنگی خوابگاه های دانشجویی در نشست سراسری مدیران فرهنگی و اجتماعی دانشگاه های کشور خبرداد.

به گزارش خبرنامه دانشجویان ایران به نقل از معاونت فرهنگی وزارت علوم، فضل الله ایرجی کجوری از برگزاری نشست سراسری مدیران فرهنگی و اجتماعی دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی کشور از ۲۰ لغایت ۲۲ اردیبهشت ماه سال جاری به میزبانی دانشگاه مازندران خبرداد.

وی هدف از برگزاری این نشست را تقویت تعاملات و همگرایی در فعالیت های فرهنگی دانشگاه ها عنوان کرد و افزود:  شرکت کنندگان این نشست در قالب ۵ کارگروه تخصصی با یکدیگر به بحث و تبادل نظر پیرامون موضوعات مختلف فرهنگی خواهند پرداخت.

مدیرکل فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم  در ادامه بررسی فعالیت‌های داوطلبانه دانشجویی، بررسی فضای مجازی (فرصت ها و تهدیدها)، دانشگاه و مسؤلیت اجتماعی، بررسی مسائل اجتماعی دانشگاه‌ها و بررسی وضعیت تشکل‌ها و نشریات را از عناوین کارگروه های تخصصی نشست برشمرد و افزود: مدیران علاقمند به هریک از مباحث ذکر شده می توانند به عضویت این کارگروه ها در آیند.

وی اظهار داشت: در این نشست علاوه بر کارگروه‌های تخصصی، دو طرح پژوهشی با موضوعات سیاستگذاری و برنامه ریزی فرهنگی و اجتماعی در آموزش عالی کشور و بررسی مسائل فرهنگی خوابگاه های دانشجویی ارائه می شود.

مرتبط ها