کد خبر: 235200

سفر رئیسی به خراسان شمالی

قائم‌مقام ستاد حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی در خراسان شمالی گفت: حجت‌الاسلام رئیسی چهارشنبه هفته جاری به خراسان شمالی سفر می‌کند.

خبرنامه دانشجویان ایران: قائم‌مقام ستاد حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی در خراسان شمالی گفت: حجت‌الاسلام رئیسی چهارشنبه هفته جاری به خراسان شمالی سفر می‌کند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از مهر اظهار کرد: بر اساس برآوردهای میدانی، روزانه استقبال مردم به‌ویژه روستاییان و محرومین از حجت‌الاسلام رئیسی بیشتر می‌شود و روز چهارشنبه طی سفر تبلیغاتی وی شاهد حضور پور شور هم استانی‌ها خواهیم بود.

صادقی افزود: با توجه به اینکه رقیب حجت‌الاسلام رئیسی در جایگاه ریاست جمهوری قرار دارد اما مردم شجاعانه به‌رغم تمام ترس و رعبی که دستگاه‌های دولتی برای آنان ایجاد کرده‌اند، استقبال کم‌نظیر خود را از وی نشان داده‌اند.

وی تصریح کرد: متأسفانه فشارهای دولتی از سوی برخی مدیرکل‌ها و دهیاری‌ها سبب گلایه مردم شده است، اما آنان آگاهانه تصمیم خود را گرفته‌اند.
قائم‌مقام ستاد حجت‌الاسلام رئیسی در خراسان شمالی بیان کرد: خوشبختانه روند رو به رشدی از سوی طرفداران حجت‌الاسلام رئیسی دیده می‌شود، بخصوص پس از مناظره سوم اقبال افزایش‌یافته است.

صادقی گفت: حجت‌الاسلام‌والمسلمین رئیسی برای دفاع از حقوق مردم، محرومین، کارگران و تمام افرادی که طی چهار سال گذشته نتوانستند به حقوق خود برسند در انتخابات شرکت کرده‌اند.
وی افزود: متأسفانه محرومین و کارگران جامعه زیر رانت‌خواری و فسادهای برخی مسئولان، حقوقشان نادیده گرفته‌شده است.

قائم‌مقام ستاد حجت‌الاسلام رئیسی در خراسان شمالی تصریح کرد: حجت‌الاسلام رئیسی درحالی‌که از برخی رقبای خود مدارک بسیار مستتر داشتند اما در مناظره‌ها برای حفظ اصول اخلاقی و نظام حتی یک برگ هم نشان ندادند.

صادقی اظهار کرد: مردم همانند منش حجت‌الاسلام رئیسی اخلاق و ادبیات را رعایت کنند.
وی در پاسخ به اینکه آیا امکان دارد حجت‌الاسلام رئیسی به نفع محمدباقر قالیباف کنار برود، گفت: هنوز چنین صحبتی مطرح نشده اما این عقلانیت در جبهه انقلاب وجود دارد و حتماً تصمیم مناسبی گرفته خواهد شد.

مرتبط ها