کد خبر: 235756

تقدیر طیبی از مرکز افکارسنجی دانشجویان

رئیس جهاددانشگاهی از تلاش‌های مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران (ایسپا) در انتخابات دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تقدیر کرد.

خبرنامه دانشجویان ایران: رئیس جهاددانشگاهی از تلاش‌های مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران (ایسپا) در انتخابات دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تقدیر کرد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از فارس، سید حمیدرضا طیبی رئیس جهاددانشگاهی در پیامی از تلاش‌های مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران (ایسپا) در انتخابات دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و اجرای ده موج نظرسنجی ملی و استانی تقدیر و تشکر کرد.

در متن پیام طیبی آمده است: انتخابات در جمهوری اسلامی ایران رمز پایداری جمهوریت و تقویت‌کننده مشروعیت است. نهاد جهاددانشگاهی از بدو تأسیس تاکنون براساس رسالت اسلامی و انقلابی خویش هماره کوشیده است به اتکا جهادگران مؤمن و تلاشگر سهم خود را در افزایش نرخ مشارکت و برگزاری انتخاباتی باشکوه ایفا کند.

طیبی در این پیام عنوان کرد: مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران (ایسپا) به عنوان امین و معتمد نظام در انتخابات اخیر بویژه دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به خوبی توانست نقش حرف‌های خود را با اجرای ده موج نظرسنجی ملی و استانی ایفا کند. بر همین اساس و به احترام امانتداری و صحت بالای عملکرد این مجموعه وظیفه می‌دانم از همکارانم در ایسپا به ویژه رییس این مرکز تقدیر و تشکر به عمل آورم. امیدوارم این حرکت حرف‌ها همچنان با قدرت استمرار یابد.

مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران (ایسپا) از مراکز وابسته به معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی است.

مرتبط ها